Livigno, någon som har erfarenheter och tips, eller som kanske rent av ska dit under vecka 5?

Lavinfara

Ny medlem
Livigno, någon som har erfarenheter och tips, eller som kanske rent av ska dit under vecka 5?
Tjena!!
Är precis ny här på FR, men efter en koll var man ju bara tvungen att bli medlem.
Jag ska åka till Livigno vecka 5 så jag undrar om det är någon som varit där och har tips om grym åkning både i och utanför pist, alla tips är tacksamma. Någon trevlig bar eller pub att sänka ett par kalla på, som sagt alla tips är välkomna.
Du kanske rent av ska dit samtidigt, hojta till i så fall...
Gott slut och gott nytt

Nej tyvärr, tror det var lion vi skulle åka med, det var ju synd:)

Har tyvärr ingen erfarenhet men åker dit lördagen den 29:e. Vi åker med Ving. Kul att det är några fler svenskar som ska dit den veckan. Va i sälen över nyår, så nu är man riktigt sugen på skidåkning.

Snö dump i Livingo . Pratade nyss med min dotter i telefon.Det har kommit 40 cm snö idag och det ska fortsätta snö ett par dagar till

Nu har det kommit 70 cm nysnö i byn, det är snöstorm där nere. Ännu mera uppe på berget

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp