Livigno?

palm-er

Ny medlem
Livigno?
Heej, ska förmodligen åka till Livigno under påsken nästa år(v13). Men är det verkligen bra att åka dit i slutet av mars? Hur brukar snötillgången vara? Finns det någon annan ort i närheten med större chans för bra snötillgång?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp