Ljudredigering!?

Mammuth

Ny medlem
Ljudredigering!?
// Hej.
är det någon som vet var jag kan ladda ner ett ljud-redigerings program?? lr är det nån som vet något bra sådant? man ska gärna också kunna göra egna beat/ ljudeffekter...
någon som vet något sånt???
//Peace

Ljudredigering!?
Hej
Du kan antingen använda Cubase ( nyaste är nog SX2 tror jag) eller Logic (funkar bara till mac men är grymt på midi dvs att programmera trummor och annat i ). Det finns också ett program som heter Reason som är gjort av "propellerhead" med massor av virtuella synthar etc.
Lycka till

Ljudredigering!?
NinaH77 sa:
Hej
Du kan antingen använda Cubase ( nyaste är nog SX2 tror jag) eller Logic (funkar bara till mac
men är grymt på midi dvs att programmera trummor och annat i ). Det finns också ett program
som heter Reason som är gjort av "propellerhead" med massor av virtuella synthar etc.
Lycka till
sant.. men Reason är ett ganska avancerat program.. har de själv o har inte fattat mkt alls.. har
de mest för att mammas kille är ljudtekniker o jag försökte impa på han o fixa nått i stil me
musik.. gick ju som de gick.. svårt program enligt mig..

annars finns ju tractor DJ studio, går o köpa för ett par tusen i nån välsorterad databutik.. de är
mkt lättre frogram där man inte skapar musik utan bara mixar om den me lite nya beats och kan
lägga ihop me andra låtar osv.. simpelt och bra program..

Senast redigerad av en moderator:
Ljudredigering!?
Prova att ställ frågan i ett musikforum.
Du säger: ladda ner ett ljud-redigerings program??, snabba dig att ändra,
annars kommer moderatorerna och varnar dig !
MORR !

Ljudredigering!?
OM du bara vill redigera ljud prova Audition eller Wave lab!
För att göra bets o sånt är ubase de enda jag vet.

Ljudredigering!?
Reason är ett skit bra program. Har för mig att de kosta 2500kr. Min matte lärare är skit grym på det programet satsa på det säger jag bara

Tillbaka
Topp