Aili
Ny medlem
Loaded Tan Tien är äntligen här! :D
"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gavva sa:En väldigt spännande bräd-release!
Sägs ju vara en blandning av Loaded's Dervish och Ceviche. Tror longboardåkningen kommer gå upp på en helt annan nivå tack vare denna bräda eftersom de troligtvis kommer utvecka helt sjukt fliptricks och annat framöver!
kommer maxeffekt få in denna?
mart1n sa:Jajjemen, den finns att förhandsboka redan nu med leverans kring påsk!Gavva sa:En väldigt spännande bräd-release!
Sägs ju vara en blandning av Loaded's Dervish och Ceviche. Tror longboardåkningen kommer gå upp på en helt annan nivå tack vare denna bräda eftersom de troligtvis kommer utvecka helt sjukt fliptricks och annat framöver!
kommer maxeffekt få in denna?
Kolla in:
http://www.maxeffekt.se/product.php?id_product=68
Den är bra om man har potential och vet vad den ska användas tillfelix sa:Varför är den här brädan så bra?
Är det verkligen bra med truckar som sticker upp? Begränsar ju valmöjligheterna om var man vill ha framfoten...
Kan ioförsig inget om långbräda men sett att endel står väldigt långt fram.
håller faktiskt med där jonathan, loaded brädorna är grymt mainstream och as många köper dom bara för att de är dom som syns mest på filmerna på utube!jonathan_chips sa:Bara för att dom är overhypade betyder inte det att man inte kan ha det som favoritbräda theo. Overhypad innebär att varenda liten kid springer och köper en dervish för att han sett loadeds filmer på youtube och tror att brädan kommer att göra honom så bra även fast brädan egentligen inte är särskilt speciell. Alla har ju sin smak lixom, den är säkert grym för dig theo men jag och många andra gillar den inte alls.theoJ sa:overhypade, är de verkligen det då? Jag har nog aldrig haft så rolig åkning som på min gamla dervish iafjonathan_chips sa:Patetiskt inlägg, "inte har pengarna att lägga på dem". Att loadeds brädor är överhypade och har ett alldeles för högt pris är inte en åsikt, det är ett faktum. Om du undrar så har jag råd med en men tycker det ändå.. hihihioch jag har åkt på en jävla massa plankor :D
Det handlar om smak skulle jag säga, och dervish flex 2 verkar vara min idealbräda verkar det som.
riktigt skön bräda, har en dervish med och tycker absolut att du ska köpa en tan tien. fas det beror ju såklart också på hur du hade tänkt åka med brädan?jontiii sa:ni som har en tan tien va tycker ni om den än så länge? Ja funderar på att köpa en tan tien lr dervish skulle vilja höra va ni tycker![]()
Tan Tien är mycket styvare, tror t.o.m. att den mjukaste flexen på Tan Tien är hårdare än flex 1 på dervish.eriikNordborg sa:tja ni som vet, hur är flexet i tan tien jämfört med dervish? och när det gäller truckar och hjul, mkt snack om det här och jag förstår det som att det ska vara bättre bushings i paris 180mm än i randall ? och sen så tror jag det står mellan 4president och stimulus, vill dock inte gå under 83a tror jag.. hur funkar sliding med 4prez hjulen? de är ju lite kantiga.. och btw hörde att det ska vara svårt att pumpa med tan tien? svårare eller lättare än dervish?
okej tackar men vilka truckar tycker du då man ska välja av randall och paris när man gillar pump och slide, danca kan man ju alltid lära sig på de flesta truckar.. :PtheoJ sa:Tan Tien är mycket styvare, tror t.o.m. att den mjukaste flexen på Tan Tien är hårdare än flex 1 på dervish.eriikNordborg sa:tja ni som vet, hur är flexet i tan tien jämfört med dervish? och när det gäller truckar och hjul, mkt snack om det här och jag förstår det som att det ska vara bättre bushings i paris 180mm än i randall ? och sen så tror jag det står mellan 4president och stimulus, vill dock inte gå under 83a tror jag.. hur funkar sliding med 4prez hjulen? de är ju lite kantiga.. och btw hörde att det ska vara svårt att pumpa med tan tien? svårare eller lättare än dervish?
bushings köper man oftast nya, så stock-bushings spelar ingen roll.
har du slajdat in ett par 4pres så kan du slajda hur bra som helst på dem. fördelen med stimulus är att de släpper från början, (mest pga. de runda kanterna).
du kan pumpa minst lika bra om inte bättre på Tan Tien.
Wops, redigerade bort det.Niklas-Borg sa:Schysst smygreklam!
Nu har jag inte så mkt att jämföra med eller så värst mkt erfaranhet inom longboarding men...jag har haft min i ca 2 veckor och den blir bara roligare och roligareGavva sa:-
Någon som har några recensioner såhär på sensommaren? Bra köp? Nöjd? Missnöjd?