Lockresor till skidorter fr 6595.- ?

audiman

Ny medlem
Som det står "Lockresor"
Senast i veckan så hade sportresor.se lockresor i metro om alp inclusive fr 6595:- i St:Anton om det bokas före 31 okt 2011 och resan går 8 januari 2012.

Jag har surfat runt och bara hittat resor fr 13500 och uppåt. Kan man verkligen hitta resor för 6500-7000.- inkl allt??
Tacksam för tips vart isf, inga direkta krav.
Men party liv är trevligt och bra pistade backar.

Ski ordinaire, Argentiere vecka 1 med ucpa + ungdomsrabatt, 6590. Billigaste jag kom på. Då ingår allt utom bärsen!

Va fan, finns några resor här som arrangeras genom skolan, som kostar bara drygt 4 papp för en vecka med resa, boende och liftkort. Så 6.5 lökar är absolut inget extraordinärt

I snitt ligger UCPAs resor mellan 8000-10000 inkl ALLT! Kolla deras hemsida...

annars har jag rekat nätet relativt bra och vill man vara borta en vecka inkl. resa, boende, liftkort (7 dgr), frulle, lurre och middag får man vara beredd att pynta ut med närmare 10 lök...

Ps,
Me så många bolag som finns nu går förhandla priserna rätt bra!

Efter enträget mailande me 5 olika bolag vann UCPA Frankrike (med hjälp av deras grupprese avd då jag ansåg att 4pers visst är en grupp även om den är liten) bataljen med 1499€ för tre veckor, fast med egen bil ner så vi får lägga på en tusing per gubbe. Hyfsad deal :)

Tillbaka
Topp