Lofsdalen säsongsstart?

• Trådstartare Trådstartare KungMartin
  • Start datum Start datum
Lofsdalen säsongsstart?
Även jag ska tillbringa säsongen där uppe! Såg att dom hade gratis skidåkning i lördags. Vem vet, det kanske kommer fler sådana tillfällen(?)

Lofsdalen säsongsstart?
Tjena killar!

Ja har fått upp ögonen för Lofsdalen på senaste tid och undrar därför varför ni väljer att genomföra säsongen där?

Vad ska ni arbeta med under säsongen? (om ni nu ska jobba)

Lofsdalen säsongsstart?
Tjena!

Jag åker upp för min första säsong. Har aldrig varit i Lofsdalen tidigare men har hängt runt en väldans massa i Härjedalen. Tycker det verkar som ett trevligt ställe med helt okej potential för att tura i krokarna.

Jag kommer arbeta som liftbiträde och kanske hjälpa till lite här och var när det behövs!

Hoppas du fick lite svar på dina frågor :p

Får man fråga varför du fått upp ögonen för just Lofsdalen?

Lofsdalen säsongsstart?
"Fått upp ögonen" kanske va lite illa valt uttryck, ja har ju vetat om området tidigare men aldrig besökt de. Det är snarare så att jag genom mina studier fått anledning att fördjupa mig i just Lofsdalen och dess marknadsplan osv.

Lofsdalen säsongsstart?
Befinner mig i Oslo just nu. Kom på mig själv i helgen att jag måste flytta till Sverige för att jobba och bo i fjällen denna vinter. Har någon tips på vart jag kan finna detta? :)

Lofsdalen säsongsstart?
Jag har varit där sedan sex års ålder varje vinter och känner mig hemma där. Hade nog hellre gjort en säsong i Sälen pga festliv men fick inte jobbet där så hamnade i Lofsdalen istället. Jag ska jobba i aktivitetshuset!

Tillbaka
Topp