logga in

ALXander

Medlem
logga in
jaa jag tycker det är lite jobbigt att man måste skriva inte e-mail adressen hela tiden när man loggar in.. jag tycker man borde fixa så att den redan står när man går in på sidan..

tack på förhand

logga in
När jag ska logga in så trycker jag på piltangenten neråt och då kommer min email adress fram i en vit ruta nedanför och då är det bara att trycka på enter...=)...

logga in
Visst går det att göra så, och låta webläsaren spara info så man bara behöver "bläddra" fram rätt info. Skulle dock vara bättre att slippa det, och bli automatiskt inloggad =)

Problemet går att lösa med en cookie som innehåller login informationen, givetvis bör man få välja i sina inställningar om man vill aktivera det.

logga in
Som vanligt i dagens samhälle så klagas det på vad som kunde varit bättre.
Varför inte bara nöja sig med detta ypperliga forum någon snäll typ (Johan) skänkt oss?

Skämt och sido. Klart de vore trevligt ifall man kunde välja att spara cookies ;)

logga in
vem är så dum så man loggar ut varje gång? om man är på sin hemdator e de bara o stänger fönstret. och sen opm man går in på freeride så e man redan inloggad. fuckar o gå in på andra datorer medans med samma konto också :P praktiskt va?

logga in
jag är inloggad när ja går in på sidan, blir så om man inte loggar ur. i skolan måste jag iochförsej skriva addressen, men det kan man leva me

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp