x2PNyberg sa:ja det ær væl bara att karva ur o fylla i??
Logon sitter i belaget, inget annat.Johan_Ekbladh sa:njae, karva ut och fylla i är väl ingen riktigt good idé. Du ska nog lämna in dina skidor till någon som har koll på detta då logon sitter i skidan och inte belaget. Lycka till!
Inte på de jag sett.HannesFL sa:på de flesta skidor är det målat under plast lagret (på plankan) och sen genomskinligt plast..
Det finns båda varianterna men ska man göra själv är det till att skära ur och fylla ifelix sa:Inte på de jag sett.HannesFL sa:på de flesta skidor är det målat under plast lagret (på plankan) och sen genomskinligt plast..
Du får göra som du vill. Annars tycker jag att du nöjer dig med att dina skidor är Svarta under. Då jag tror att ett klistermärke bara komma göra de fulare. Klistermärket lär ju gå bort efter bara några åk.AlvinS sa:Hehe omständigt att skära ut.. får väl ta och printa ut ett snyggt klistermärke och trycka dit :P
Du tänkte alltså sätta ett klistermärke på undersidan av skidan? Det lär inte bli kvar någon längre tid.AlvinS sa:Hehe omständigt att skära ut.. får väl ta och printa ut ett snyggt klistermärke och trycka dit :P
På racebelag är det som felix säger, och på många twintip är det som Hannes säger.felix sa:Inte på de jag sett.HannesFL sa:på de flesta skidor är det målat under plast lagret (på plankan) och sen genomskinligt plast..
hehe inte mitt under skidan utan längst fram vid skidspetsen.. borde väl fungera om man använder sånt klistermärkespapper som är tillverkat för utomhusbruk?somebody sa:Du tänkte alltså sätta ett klistermärke på undersidan av skidan? Det lär inte bli kvar någon längre tid.AlvinS sa:Hehe omständigt att skära ut.. får väl ta och printa ut ett snyggt klistermärke och trycka dit :P