Longboard city cruise

cnallzone

Ny medlem
Longboard city cruise
Tja tänkte börja med longboard. Jag har backar och sånnt i min stad, jag är ute efter en man kan chilla med softa slida och göra fina svängar´med. Hälst ska den inte kosta mer en 1500kr och vara ganska kort.

Longboard city cruise
om inte jag har fel så har kahalani dom bästa longboardsen, kolla deras hemsida istället, dom är bättre än sector9, tror jag:) massa kompisar har kahalani och dom säger att det är bättre!

keep it up

Longboard city cruise
Jag ska köpa en lush makongna eller va den heter hört att den är en go och bra nybörjarbräda + att den är billig xD

Longboard city cruise
vad spelar de för roll ifall dom inte är kompletta ?
ifall du köper direkt i affären så tar de ju bara typ en kvart 20min för dom att säta ihop den :)

Longboard city cruise
jag är oxå på jakt efter en longboard! gärna under 2. har nåra polare som har och det verkar så jävla chill o ba glida runt på... eller jag vet för jag har ju testat deras.

Longboard city cruise
Svaret på alla frågor är: www.longboard.se....
Känns som att longboard.se har mer info om longboards då de har ett helt forum dedikerat till brädor... samt att de säljer brädor.. i jämförelse med freeride.se där longboardtrådar hamnar under kategorin "ÖVRIGA sommaraktiviter"...

hallå.. använd webläsaren till vad den är till för.. surfa.. o den som söker kommer att finna..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp