longboard truckar

longboard truckar
Hej, jag kan verkligen rekommendera Exate trucks. Det är en torsion truck och fungerar bättre än "vanliga" truckar tycker jag. Lite tyngre, men det har ingen betydelse för longboarding.

longboard truckar
tyko:
Vem har skrivit isär?
"Torsion truck" uppfattade jag som ett låneuttryck från engelskan och bör därför stavas därefter. Som språkpolis vet du säkert att man i engelskans språk ytterst sällan skriver ihop uttryck av denna typ. Skulle man försvenska uttrycket kanske jag vågar föreslå "torsionstruck" och i så fall som ett ord.

Vid tangentbordet, lingvisten Crispet

longboard truckar
det ja alltid köper ifrån at sickoards.nl dom har välldigt billiga o bra prylar. kolla in de så hittar du nog nått ska du se.

longboard truckar
ska du ha billiga hjul och truckar ska du åka till usa, men resan kostar så vi skippar det.

longboardshop.de med ungefär upp till 40% lägre priser än i sverige rekomenderar jag starkt då de bjuder på frakten vid köp över 100euro.

lite prisexempel:
ABEC11 Gumballs /76mm / 78a /Longboard Wheel /Set of 4 42.95EUR
BILTIN-Bearing ABEC-5 (Set of 8) 22.95EUR
RANDAL RII-180 /180mm / Longboard Truck 44.90EUR
-----------
109.00EUR ca 1000kr fri frak och mkt billigare än sverige.

I sverige
ABEC11 Gumballs /76mm / 78a /Longboard Wheel /Set of 4 620.00kr
BILTIN-Bearing ABEC-5 (Set of 8) 226.00kr
RANDAL RII-180 /180mm / Longboard Truck 595.00kr

Euron ligger i runt 9.3kr kika på forex.se för kurs.

longboard truckar
jamfor priser pa kahalani.se och sofboboards.se och longboard.se sa ser du vad som ar billigast..

de finns aven ett longboardforum dar du kan fa svar pa dina fragor av folk som vet och det ar
www.longboard.nu

snaken

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp