longboard

JerkaBarnbacke

Ny medlem
longboard
tja!!

är det nån sok vet var man kan köpa en longboard?? tänkte om det fanns nån internet sajt med lite schyssta priser lr nåt... inget hinder om det är i usa..

hang loose

longboard
rock away är helt klart bäst när det gäller longboard. kunnig personal och vissa dar snygg personal.
köp där oneoff har ju bara sector nine och det är kass
kolla även in kahalani brädorna ett svenskt märke. grymma brädor. www.kahalani-boards.com

ha det gott

longboard
öhh....okey....det finns en massa olika affärer på internet där du kan köpa longboards.....bla....soulboards.com....eller...longskate.com...mm...det är bara att söka på longboard så finns det en hel drös att leta bland...

PÅ?!

longboard
Ja, jag vet...

mina vänner har ett företag, Triplem, som bedriver verksamhet med bla. shoppa longboards på nätet.. brädorna är importerade från USA, märket är skatelegenden sherman´s shrimp. gå in på www.dybs.se
det är värt det..

longboard
vad gäller truckar till en longboard så kan jag rekommendera randall 2. Grymt sköna och stabila. finns även randall downhill men det är brutus dyr.

ha det gott

longboard
om du bor i sthlm kan du köpa min sector9 bräda!
Det är en konkav pintail, nästintill oanvänd. Inköpt i cham -01

longboard
Bästa jag åkt på är Fibreflex - en känsla som inte går att jämföra med de Sector Nine jag testat.
Kolla-> www.fibreflexskate.com Där du kan beställa. Själv köpte jag min 42 cutaway i Florida i förra månaden och gav $210.
Jag såg att de hade en del modeller på http://www.wsv.nu/ och de tog 2695 för en komplett så det lönar sig att köpa i USA om du har möjlighet.

longboard
om ni ska köpa en longboard så är de KAHALANI som gäller. den kommer defenitivt att hålla längst och den har grym surfkänsla! annars är fibreflex inte så dum bräda. håller inte lika länge som kahalani men funkar.

än sålänge är det RANDAL R2 trucken som är i särklass bäst

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp