Lösningen för Studsmattefilmerna!

jeppenator

Aktiv medlem
Tjo freeride

Nu när de klart framstår att medel av alla freeridesittare förbannar sig gula å blå över att de poppar upp nya studsmattefilmer en stup i kvarten så tänkte jag att de är dax för en förändring, Med inspiration av Ekdahls ide att man kan skapa ett nytt forum kallat "amatörfilmer - Studsmattefilm"

Tanken är då att alla studsfilmer postas där och vill man inte se dom så vips kan man bocka det forumet för att slippa se dessa.

Grejjen som de är nu är att om man är intresserad av studsmatta men inte av studsmattetrådarna så kan de kännas surt å blocka hela de forumet då man kan gå miste om rolig studsmatteläsning.

är detta möjligt att genomföra? hoppas på de.. skriv vad ni tror

Jeppe

Det lät smart:) Gör så. bara en fråga efter som jag aldrig har sett en kommentar som har sagt att en studsmattefilm varit bra, hur gör man en bra då?

klart man inte gör:) då skulle de inte vara kul att leva längre.

hoppas Johan eller någon annan moderator får syn på detta och ängnar det en tanke :)

haha varför bryr ni er om filmerna... låt dom va det är ingen som tvingar er att titta på dom?

grejjen är den att dom tar upp myycket plats bland "nya inlägg senaste dygnet" och där vill jag inte ha dessa.. sen kanske man i hopp om något mirakel få se en bra studsmattefilm.. har man blockat detta slipper man bry sig alls.. och kan slappna av

jeppenator sa:
grejjen är den att dom tar upp myycket plats bland "nya inlägg senaste dygnet" och där vill jag inte ha dessa.. sen kanske man i hopp om något mirakel få se en bra studsmattefilm.. har man blockat detta slipper man bry sig alls.. och kan slappna av
Nja dom kanske tar upp plats, men dom gör ju inte så att det blir mindre av annat eftersom det är ju inläggen senaste dygnet som räknas, inte ett X antal trådar..

EDIT: Jag hade nog inte läst det du skrev så noga.. nm

Senast redigerad av en moderator:
är det verkligen så farligt att de finns där? om det står [film] i topicen behöver du ju inte klicka på länken, och med nya inlägg senaste dygnet så gör dom ju ingen skada för det visar endå alla inlägg under dygnet blir bara kanske en sida extra...aj aj vad du förlorar mycket tid ju nästan hemskt.

och sen varför i helvete postar du egna filmer om du inte gillar studsmattefilmer?

jag har postat 1 studsmattefilm! å de va för att visa att jag va så trött på digitalkamerafilmade studsmattefilmer me lordi musik..

jeppenator sa:
jag har postat 1 studsmattefilm! å de va för att visa att jag va så trött på digitalkamerafilmade studsmattefilmer me lordi musik..
Haha förlåt men jag tycker inte att musiken i din studsmattefilm var speciellt bra heller :)

tycker det låter som en onödig idé. visst det är jättekul att folk kommer med små roliga idéer men i vissa fall känns det bara som att det inte ens är värt det?

låter skönt, men det är ju dom oserösa och helt verdelösa studsmattefilmerna man vill ta bort!

redrum sa:
tycker det låter som en onödig idé. visst det är jättekul att folk kommer med små roliga idéer men i vissa fall känns det bara som att det inte ens är värt det?
varför är det inte värt det då?

Deespin sa:
redrum sa:
varför är det inte värt det då?
för att grejen med studdsmatteforumet kommer att få för många finesser *stavning?*...
typ som att man skulle bygga en trappa jämte de 2 andra för att folk ska inte behöva trängas? okej det var ett dåligt exempel men det var bara spontant.

Tillbaka
Topp