Lrg hoody!

s_ahlen

Ny medlem
Lrg hoody!
Tja,
Någon som vet vart man kan köpa en grön sådan hoodie som casabon och harlaut kör med?
Helst svenska sidor men länka andra också.

//Ahlén

Lrg hoody!
Såg en sån LRG hoodie tills salu här på freeride bara för nån dag sen :) Tror de va XL

//S

Senast ändrad:
Lrg hoody!
Är dom vida i storlekarna eller smala? Altså särskilt runt resåren längst nere och över hela tröjan eller är dom ordentligt vida?

Lrg hoody!
Tjenna lånar tråden lite :) nån som vet hur stor en xl blir alltså hur lång hellst inne på större men finns ej på sidan jag tänkte köpa ifrån derför undrar jag hur lång och så den blir om någon vet fanns igen bra storleks guide :P '

tack på förhand

Lrg hoody!
BrattiS sa:
Tjenna lånar tråden lite :) nån som vet hur stor en xl blir alltså hur lång hellst inne på större men finns ej på sidan jag tänkte köpa ifrån derför undrar jag hur lång och så den blir om någon vet fanns igen bra storleks guide :P '

tack på förhand
En xl är inte mycket längre än 78 cm.
Har en xxl Grassroots one som jag använder till vardags. Den är 79 cm lång. Den modellen i xl är 75 cm lång. Den du kollar på är också med i Grassrootsserien och är inte så lång.

Det är från 3xl och upp till 6xl som dom riktiga storleksskillnaderna kommer.

Lrg hoody!
hahah dom finns inte på någon svensk sida. De borde inte finnas på någon sida i huvud taget för det är väl utgående modell så de får ju inte hem några nya heller. Lär väl kanske komma någon ny modell som är typ likadan kanske.

Lrg hoody!
Pl0PPEN sa:
United28 sa:
Haha.. Men någonstans måste man ju kunna beställa den?

http://2.bp.blogspot.com/_AOXqAIH-E...Otk/s1600-h/LRG+grass+roots+zip+hood+fram.jpg

I svart färg!!

Någon måste ju veta, eftersom folk har den :S
jag har den i 2xl

och grass roots som phil casabon och harlaut har i 5xl o 6xl blå och brun :D
Aha okej.. Vart har du köpt den svarta 2xl då? Och jag behöver ju small typ :S är det olika på storlekarna?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp