Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjo!
ska börja plugga på luleå universitet skulle vilja fråga er som bor i luleå eller pluggar där var det finns bra park åkning i närheten och om det finns något ställe med både okej park och okej piståkning (flickvännen åker inte park ).
tack!
Allt beror väl på vad du menar med nära, om du menar inom Luleå kommun så är Måttsund den bästa backen, ett hopp och några boxar har de, i själva Luleå stad finns ormberget med några boxar och Rails I grannkommunen Boden finns däremot storklinten med mer nedfarter och bättre park. Sen finns ju alltid kåbdalis, de tror jag har bäst vanliga nedfarter av alla jag räknat upp, men jag gillar inte deras park. Ha det kul i Luleå!
Har också börjat plugga här och sugen att prova åka snowscoot i Måttsund. Förr var det Vallsberget i Pite.
Menmen, grönt är det fortfarande, ismaskinen i magen lever sina sista dagar...