D
Deleted member 47322
Guest
LuleåKalaset, ses där?
Vilka ska till LK och är det nått speciellt uppträdande man inte får miss idag?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är fan sant iju försig..K1wi sa:HAHA skämtar ni! Luleåkalaset är grymt risigt finns knappt nån känd artist där o sen äre dyrt att gå in på området, var på gothia cup för nån vecka sen.På liseberg kom man in gratis och fick åka hur mkt man ville i 1 vecka för 380 spänn. Jag vet inte vad det kostar att komma in på luleå kalaset men det kostar väl kring 200 spänn per kväll. Känns bara löjligt att alla tycker luleåkalaset är så jäkla kul. .. Jag kollade igenom programet och jag såg att det typ fanns 5 st stora artister. Resten känner jag inte igen..
Gå en fjälltur istället det ger valuta för pengarna
Det blir vad man gör det tilL !K1wi sa:HAHA skämtar ni! Luleåkalaset är grymt risigt finns knappt nån känd artist där o sen äre dyrt att gå in på området, var på gothia cup för nån vecka sen.På liseberg kom man in gratis och fick åka hur mkt man ville i 1 vecka för 380 spänn. Jag vet inte vad det kostar att komma in på luleå kalaset men det kostar väl kring 200 spänn per kväll. Känns bara löjligt att alla tycker luleåkalaset är så jäkla kul. .. Jag kollade igenom programet och jag såg att det typ fanns 5 st stora artister. Resten känner jag inte igen..
Gå en fjälltur istället det ger valuta för pengarna