LuleåKalaset, ses där?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47322
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 47322

Guest
LuleåKalaset, ses där?
Vilka ska till LK och är det nått speciellt uppträdande man inte får miss idag?

LuleåKalaset, ses där?
HAHA skämtar ni! Luleåkalaset är grymt risigt finns knappt nån känd artist där o sen äre dyrt att gå in på området, var på gothia cup för nån vecka sen.På liseberg kom man in gratis och fick åka hur mkt man ville i 1 vecka för 380 spänn. Jag vet inte vad det kostar att komma in på luleå kalaset men det kostar väl kring 200 spänn per kväll. Känns bara löjligt att alla tycker luleåkalaset är så jäkla kul. .. Jag kollade igenom programet och jag såg att det typ fanns 5 st stora artister. Resten känner jag inte igen..

Gå en fjälltur istället det ger valuta för pengarna

LuleåKalaset, ses där?
K1wi sa:
HAHA skämtar ni! Luleåkalaset är grymt risigt finns knappt nån känd artist där o sen äre dyrt att gå in på området, var på gothia cup för nån vecka sen.På liseberg kom man in gratis och fick åka hur mkt man ville i 1 vecka för 380 spänn. Jag vet inte vad det kostar att komma in på luleå kalaset men det kostar väl kring 200 spänn per kväll. Känns bara löjligt att alla tycker luleåkalaset är så jäkla kul. .. Jag kollade igenom programet och jag såg att det typ fanns 5 st stora artister. Resten känner jag inte igen..

det är fan sant iju försig..

LuleåKalaset, ses där?
lulekalaset är ju bara chill, typ ett måste om man bor i luleå. Fast de är ju lite dyrt, därför ska man fixa gratis biljetter :P

LuleåKalaset, ses där?
K1wi sa:

Det blir vad man gör det tilL !

LuleåKalaset, ses där?
Fuck it all! Kom in gratis igår då polarn fick band och hade kunnat komma in gratis idag också men jag dissade idag för att jag var så jävla trött. Ångrar det som fan, var jääävligt schysst tydligen!

Tillbaka
Topp