MAD_TRIX vs 1080

MAD_TRIX vs 1080
Hej! Tycker ni jag ska köpa head mad_trix (02-03) eller Salomon 1080? Jag håller till ganksa mycket i parken men gillar även att köra fort i pisten och även dra lite offpist om det ges tillfälle för det.

MAD_TRIX vs 1080
jag tycker att du ska köpa mad-trix för dom e lika dana i år men 1080 får en annan look men detta kan betyda att mad-trixen e dyrare

MAD_TRIX vs 1080
madtrix skulle ja ha köpt för att de praktisk taget är bombsäkra och repfria, men de är hårdare än 1080.

MAD_TRIX vs 1080
ja men mad-trix skulle jag köpt för dom ser lika ut i år som förra men 1080 har en annan looooooookk

MAD_TRIX vs 1080
1080 - de är mycket skönare och mjukare! jag tycker även att 1080 är lite snyggare, lite mer stilrena, inte en massa saker målat på!
de finns hur många såna här frågor som helst, så som sagt: kolla i forumet!

MAD_TRIX vs 1080
jaa!!1080 e myket snyggare!!!!!!!men jag skulle ha köpt mad-trix varför står på mina andra inlägg

MAD_TRIX vs 1080
Jag tycker att undersidan på 1080 (02-03) är skitful. Det är för mycket 80-tal över dem. Modellen med svart undersida och ett gult salomonmärke är klockrent. Fast nästa års look, den med röd undersida är super.

MAD_TRIX vs 1080
Det verkar mest vara posers på det här forumet... Om man istället ska svara på vilken skida som är bäst och strunta i vilken som är snyggast, så tror jag att mad-trixen skulle funka bättre för dina behov. Den är stabilare i höga farter och har ett bättre skär. Jag tror inte den är märkbart tyngre heller om man struntar i den vändbara plattan. Offpist är dom nog ganska likvärdiga.

MAD_TRIX vs 1080
jag tycker att Mad Trix skulle passa dej....den är inte lika fladdrig eller mjuk som 1080...det gör att den passar bra utanför pisten såväl som i parken..!!

Tillbaka
Topp