Madridbräda. 75cm. 150mm truckar. 74mm hjul. OK?

tobbelele

Ny medlem
Tja,

Polarn funderar på att skaffa sin första longboard för att kunna cruisa runt med mig. Han tänker inte så mycket på avancera inom sporten just nu utan bara kunna glida runt i sommar.

En vän till honom erbjöd sig att byta ifrån sig sin madridbräda som är i princip oanvänd.
Stats som vi vet om brädan:

Madrid bräda. Paintail (Troligtvis)
150mm Paris truckar.
74mm hjul (okänt märke än så länge)

Kommer han bli nöjd med denna bräda för en sommar? Han vill som sagt kunna hänga på mig och glida längs gatorna.

(Denna bräda byter han då till sig mot en xbox han har som står och skräpar så det blir i princip gratis för honom.)
Tacksam för svar :)

om han bara ska glida blir det nog bra :)

Han kommer alltså hålla ungefär samma hastighet, ungefär samma glid som mig på min kahalani surf?
Han förväntar sig absolut inte samma klass på bräda med han vill inte vara helt på efterkjälken.

om den är i bra skick och sånt så borde de int evara några problem. vill han att de ska fortare så är det bara att byta kullager och kanske hjul beroende på hur dom är :)

det enda jag reagerade över va 74mm hjul på en 75cm lång brdäa ihop med 150mm truckar, wheelbite?

ElakaArne sa:
Tja , här kommer ja från ingenstans , ja vet inte hur man skapar en tråd , hur gör man de ? <.<
tacksam för svar
:D
... du går in i en kategori och trycker på skapa ny tråd längst upp till vänster?

Tillbaka
Topp