Magasin Åre

Mangoes

Ny medlem
Magasin Åre
Var det bara jag som inte kunde hitta någon skillnad mellan årets Magasin Åre och SkiStars reklambrochyrer?
Magasin åre har sedan starten för 6 år sen varit den i mitt tycke skönaste skidtidningen, även om den bara kom en gång om året. Jag har lusläst de 5 tidigare nummren med artiklar som "20 saker bara en skibum skulle vara dum nog att göra" och repotage om olika människor som jobbade med allt från snöröjning till diskning i Åre.

I årets nummer fanns istället "50 saker som gör Åre till sveriges bästa skidort"
Inte är det magasin åre iallafall. Längre.

Fy fan

Magasin Åre
De skall ge ut två nummer i år har jag hört. Det första som kom ut (var väl den du läste) var just mer en reklambroschyr som jag tror skickas ut till såna som rest hit tidigare. Vete katten om de inte till och med samarbetade ganska intimt med Skistar när de gjorde den också...

Det skall komma ut en till som (antagligen) blir mer lik föregångarna. Den borde förresten komma ut snart. Vet någon när?

Magasin Åre
Helt riktigt som Bajs-matte skriver att det kommer 2 st magasin Åre i år. Den första som kom var mer en promotion-tidning för Skistars verksamhet i Åre. Men!!!! Det är ju den absolut mest läsvärda och bästa "reklambroschyren" för en svensk skidort. Det står en masa läsvärt i den och den håller långt högre bildkvalité än nån annan resebroschyr hittills gjort så jag tycker inte man ska klaga... nu har juu dessutom "riktiga" magasin åre kommit ut. - Har inte läst den än men den håller garanterat samma höga klass - om inte bättre - som tidigare år. Så jag tycker inte ni ska klaga. Sveriges fräschaste och bästa skidtidnig! GRATIS! Håll till godo.

Och mangoes - sätt inte igång o klaga innan du kollat upp fakta.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp