Maiden konsert?

bison

Ny medlem
Maiden konsert?
Tjenixen era hårdrockande skidåkare. Någon som ska på någon Iron Maiden konsert nästa år? Är jäkligt sugen på det... får se hur det blir med lumpen först...

Maiden rockar hårdast utav alla!!

// bison.

Maiden konsert?
Självklart går man!

Var med några polare och köade utanför Globen innan de släpptes. Vi visste inte hur stort tryck det skulle vara, så vi gick dit mitt i natten. När vi kom fram såg vi en ensam eld och 7 sovande människor, inte riktigt vad vi räknat med alltså :) Och när vi gått dit orkade vi inte vända om igen, så vi drog fram ett bord, drog igång grillen och fixade lite korvar. Sen blev det en lååång fotbollsmatch på torget.

Maiden konsert?
nice. var på maiden 98 i scandinavium! kan bara säga att det var ös...sällan varit med om något bättre!! helt sagolikt!!!
fy fan, tror det kommer bli en underbar konsert! fattar inte varför dom inte lirar i scandinavium eller på nya ullevi!
funderar på att dra till roskildefestivalen, Maiden, Metallica, Millencolin etc...

// bison.

Maiden konsert?
Finns det något alternativ till din fråga?!

NEJ!!!

Klart som eff-aa-än att man ska på Världens genom tiderna bästa hårdrocksband!!! 4 biljetter till Sthlm Stadio den 28 juni kl 17.30..
Det kommer att bli det mäktigaste jag någonsin kommer att få uppleva.. Jag har redan börjat nedräkningen å jag kan knappt bärga mig, höll på att börja gråta av lycka när jag höll i biljetterna för första gången...

See YOU at Edward´s!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp