Mainstreammedia + professionella skidåkare = FUNNY

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Amerikansk mainstreammedia fungerar inte riktigt ihop med professionella skidåkare. Speciellt inte när den så hårt kämpande intervjuaren egentligen inte har någon som helst aning om vad han pratar om.

Kanske inte den största eller mest kända tv-kanalen, men det är roligt hur som helst.

Senast ändrad:
Nä, man ska nog inte förvänta sig så mycket av en sån gammal gubbe med tanke på hur ny sporten är. Man såg verkligen hur dumma frågor dom tyckte han ställde =)

fantastiskt corny, orkade inte ens kolla på första intervjun

...

Nu har jag betat igenom lite av det hela och tycker mej hitta något fantastiskt komiskt.
Detta mina vänner är att the old man/reportern hela tiden försöker slänga sig med coola uttryck och sitta och vifta med händerna för att få någon slags hipp-ungdoms/hipp-gangster touch på det hela... underbart!

Senast ändrad:
LOL. Det var också ganska kul när svt sände från winterjam. "expertkommentatorn" kunde sin grej...............

inte ens på us open eller va 17 de va visste dom ju va tricken hette. de är katastrof!" men kul!

Fy fan va pinsamt. Det här är fan mer patetiskt än kommentatorn på Winter Jam. Musiken gav också en extra touch haha

jag gillar bakgrundtrummorna, stört cleana. fast killen som spelade måste ha blivit väldigt trött i händerna!

Tillbaka
Topp