S
SirTM
Guest
Majesty Lumberjack, eller?
Hej Freeriders!
Jag har nu börjat fundera på vilka skidor som ska ersätta mina nuvarande.
Jag var nu i veckan inne i en butik där de sålde de kanske lite mindre kända Majesty skidorna. Jag klämmer lite på ett par Lumberjack och ett starkt ha-begär infinner sig. Det hela blir inte bättre när han i butiken kommer och förklarar hur bra de är och hur underbart de fungerar i pist och uppkört trots sin bredd. Och ärligt talat så befinner jag mig mer i pisten än vad man kanske vill...
Min fråga är om det är någon som har testat de här skidorna! All info tas mot med stor glädje.
- Nuvarande skidor: Line Mr. Pollards Opus & Dynastar 6:th sense slicer
- Vikt: 58kg
- Längd: 175
- Åkstil: åker riktigt bra, men inget EXTREMT (större klipphopp osv...(
- Erfarenhet: åkt skidor sen jag var 5 år. Åker mycket!
- Ålder: 16 år
Jag HAR läst recensionen som finns på dem, men vill veta mer. Har även sökt på nätet men har inte hittat något där.
Jag har nu börjat fundera på vilka skidor som ska ersätta mina nuvarande.
Jag var nu i veckan inne i en butik där de sålde de kanske lite mindre kända Majesty skidorna. Jag klämmer lite på ett par Lumberjack och ett starkt ha-begär infinner sig. Det hela blir inte bättre när han i butiken kommer och förklarar hur bra de är och hur underbart de fungerar i pist och uppkört trots sin bredd. Och ärligt talat så befinner jag mig mer i pisten än vad man kanske vill...
Min fråga är om det är någon som har testat de här skidorna! All info tas mot med stor glädje.
- Nuvarande skidor: Line Mr. Pollards Opus & Dynastar 6:th sense slicer
- Vikt: 58kg
- Längd: 175
- Åkstil: åker riktigt bra, men inget EXTREMT (större klipphopp osv...(
- Erfarenhet: åkt skidor sen jag var 5 år. Åker mycket!
- Ålder: 16 år
Jag HAR läst recensionen som finns på dem, men vill veta mer. Har även sökt på nätet men har inte hittat något där.