Make it happen Göteborg 31 Oktober

Twelvee sa:
Johanftw sa:
!!!! Bmp har just nu två plaster kvar i bilen från Värmland :) Om någon är sugen. Blir billigare bensin :D.. Vi håller på att ragga folk ;) Skicka ett sms till x eller skriv till mig!.. Så får vi se :D
fan va du raggar johan ;) ska bli redigt kul att träffa er igen!
Nej, men vi var sämst med cash till bensin och vi måste dit och filma, åka och lämna tees till piraten :D Men iaf, nu har det typ ordnat sig, men det finns en plats kvar så ring johan om ni ska med från värmland lr på vägen från arvika till göteborg!!!!!!!!!!!!!!!

Aleeex sa:
JonH sa:
jeppenator sa:
det blir en flatbox och ett stort bajsrör som skrevs ovan

på flat down flat railet i skellefteå var det inte många som kunde trixxa, högst tre pers av 70 som satte en sw up 270 av.. så känns som vi byter ut det mot något lite lättare! =)
ässh de såg ju as skönt ut! när man sätt det så känns box ganska tråkigt alltså. tkr ni borde fortsatt ha det vem vet kanske funkar bättre i gbg en i skellefeå;)
håller med jon. det är ju trots allt då man ser vilka som verkligen kan raila :P
håller helt och hållet med! railet va det jag såg fram emot, en box och ett pvc känns som något man har hemma. men men, ser fram emot morgondagen, hoppas på bra väder:)

Jeansmannen sa:
Aleeex sa:
JonH sa:
ässh de såg ju as skönt ut! när man sätt det så känns box ganska tråkigt alltså. tkr ni borde fortsatt ha det vem vet kanske funkar bättre i gbg en i skellefeå;)
håller med jon. det är ju trots allt då man ser vilka som verkligen kan raila :P
håller helt och hållet med! railet va det jag såg fram emot, en box och ett pvc känns som något man har hemma. men men, ser fram emot morgondagen, hoppas på bra väder:)
Hade också sett fram emot railen. den verka ju rolig som fan.
Det går inte ta med det och pvct? så kan man byta sen om det inte funkar

Tillbaka
Topp