Make It Happen! INTE inställt!

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
NU BLEV DET FINT VÄDER ÄNDÅ!! RAILJAMET ÄR BACK ON TRACK!!.

Senast ändrad:
Räjläääätt!

e063d248c2ec69f4973d8812167676a5.jpg

vafan hjalle.. du ska snacka med mig innan det här postas! så postar jag.. annars så kan det bli fel.. bästa är att jag å zaki har full koll på vad som kommer ut på freeride!

aja skitsamma för denhär gången men asså du måste snacka med oss innan du lägger ut sånthär.. samma gäller alla andra events som vi kört och kommer köra.. jävligt viktigt..

men bra gjort endå =)
/make it happen crew

jeppenator sa:
vafan hjalle.. du ska snacka med mig innan det här postas! så postar jag.. annars så kan det bli fel.. bästa är att jag å zaki har full koll på vad som kommer ut på freeride!

aja skitsamma för denhär gången men asså du måste snacka med oss innan du lägger ut sånthär.. samma gäller alla andra events som vi kört och kommer köra.. jävligt viktigt..

men bra gjort endå =)
/make it happen crew
mitt initiativ, måste ju få upp så folk vet. sen så var du i gbg så tänkte att du inte hade tillgång till internet.

kör bara flatrail om de ska va 1 rail.. dumt å köra en kink.. blir svårt som fan å trixxa på. svårt på 270s upp och pretzels lixom.. blir roligare me flatbox

flatrailet står mkt sämre. Flatdownrailet är mkt cleanare tro mej

fan synd att man inte kan komma dit asså...jobbar...men jag önskar hjalle o alla andra stor lycka ,...men mest hjalle (L)

nu är de inte lång tid kvar.. alla som har möjlighet ska ta sig dit..

och på kvällen kommer de bli ett helt galet event i norstads parkeringshus! mer berättas på jamet..

KOM KOM KOM

3:an skall man ta 1 hållplats från vändhållplats (Marklandsgatan) om man inte vill gå lika långt^^

Hoockat upp med
Concrete och Adam som kommer sponsra med priser!
vi har även en hel del andra fina saker och massa redbull och mat till alla som deltar!

så ni som kan måste ta er dit! kommer bli sjukt..

Får man se legenden Ekdahl railandes då? Då kan det vara värt och åka dit om det inte blåser....

//H

Sweet. Ser inte att komma någon vind heller så då får man se ekdahl in the real life då.

//H

Foe shizzle alla får delta! Helt gratis, kommer bjudas på redbull och burgare till alla. Finns även feta priser från Smith, Scullcandy, Orage, Transition, conctrete och adams sport, så kom hit!

Jasså? hur har ni då tänkt få tag på snö? ismaskinen har gått sönder i både slottskogsrinken och frölundaborg....

FAN VA SURT.. men så kan de va.. alla ni som tänkt komma vänta för vidare info.. inget idag tyvär.. allt framflyttat!

Railjamet Körs Som Planerat Ikväll Klockan Sex I Frölundaborg!!!

Haha, först inställt, sen inte inställt, sen framflyttat till Dec och nu kör ni ikväll ändå?
Att Hasse kommer är ju en bedrift, nästan så jag själv måste pallra mig ner bara för det.

Haha, nu kör vi iaf felix, nu verkar vädret ordna upp sej. Och kom hit! Chansen finns att du får se Hasse muuuute!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp