Make It Happen STOCKHOLM

Make It Happen STOCKHOLM
Jag ska skriva en artikel om make it happen touren, och sthlms jamet!
alla fotografer får gärna skicka över lite bilder, så kommer dom kanske med i artikeln och en make it happen bildspecial!

så har ni bilder dra över dom i ett mail till mig och skriv ditt namn så kommer de ut på freeride inom kort!

har du bilder du vill dela med dig av så maila mig på jason_qreen@hotmail.com
/jeppe

Make It Happen STOCKHOLM
jeppenator sa:
Jag ska skriva en artikel om make it happen touren, och sthlms jamet!
alla fotografer får gärna skicka över lite bilder, så kommer dom kanske med i artikeln och en make it happen bildspecial!

så har ni bilder dra över dom i ett mail till mig och skriv ditt namn så kommer de ut på freeride inom kort!

har du bilder du vill dela med dig av så maila mig på jason_qreen@hotmail.com
/jeppe
Trevligt, ser fram riktigt mycket mot den! Skicka in bilder nu! :)

Make It Happen STOCKHOLM
eeh, hehe.. lerbad? Såg verkligen ut att vara dåligt med snö... nästa gång får ni allt hyra lastbil!
Men snygga bilder Fredrik! :)

Make It Happen STOCKHOLM
felix sa:
eeh, hehe.. lerbad? Såg verkligen ut att vara dåligt med snö... nästa gång får ni allt hyra lastbil!
vi hade lastbil
körde 3 vändor med den..
dock så va de så sjuktmycket folk så all snö kördes slut på direkt

vi hyrde släp å åkte å lassa mera sen till kvalet och då blev de riktigt bra! :)

Make It Happen STOCKHOLM
jeppenator sa:
felix sa:
vi hade lastbil
körde 3 vändor med den..

vi hyrde släp å åkte å lassa mera sen till kvalet och då blev de riktigt bra! :)
Ni skulle haft mattor på landningen så skulle det inte varit ren lera :D men goot job

Make It Happen STOCKHOLM
Coldis sa:
jeppenator sa:
felix sa:
vi hade lastbil
körde 3 vändor med den..

Ni skulle haft mattor på landningen så skulle det inte varit ren lera :D men goot job
haha såå lätt o bara säga så, men om du skulle veta vad mattor kostar skulle du funderat om o det är inget man tänker på direkt innan sådär. det är alltid lätt o rätta till saker som blivit fel efter dom blivit det, men innan dom händer äre lite svårare.

Make It Happen STOCKHOLM
någon som har bilder?? skrivit ihop en artikel men vore grymt med en hel drös bilder så alla får se hur de gick!
maila över till mig på jason_qreen@hotmail.com om du vill ha dina bilder publicerade!

och en sak till..
vad hette vinnaren i snowboardklassen?
asiaten.. nån som har koll på hans namn?

Snödjup

Tillbaka
Topp