Mannen har en stor plånbok nu mera!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 49603
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 49603

Guest
Satt och slö tittade lite på zatzy.com och såg helt plötsligt detta inlägg av ingen mindre än herr olsson! Ett rejält bevis på hans framgång under åren.
för er som inte förstår inlägget så är alltså en Ultima GTR en hyffsat dyr bil, och jon är alltså sugen på lite kolfiber delar till den, som bara det kommer sluta på en vääldigt hög summa pengar!

Bild på en sådan bil: http://www.autoholic.de/Bilder-Galerie/Nordschleife-Touristenfahrten/13.08.2005/images/p1010692.jpg

"Kolfiberkaross till Ultima GTR
Satt och kollade lite på fina bilar och fick ögonen på en zonda roadster F med kaross helt i klarlackerat kolfiber...

dum som jag är så blev jag ju sugen på det till min Ultima, men har tyvärr lite dålig koll på vad ngt liknande skulle kosta och vem som skulle kunna göra en sån sak, hade ju varit sjukt trevligt....
Min tanke var att bara gjuta bram och bak del och ev dörrarana, men låta själva coupe delen vara...
Då skulle man ju även kunna leka lite med aerodynamiken...;-)....longtail alla beantly speed8 kanske;-o

Alla tips uppskattats!

JON "

asså han verkar ju inte få göra nånting utan att nån mupp ska göra ett inlägg på freeride. vem fan bryr sig om att han ska köpa prylar till sin bil? och att han är rik är ju ingen nyhet, med kass ekonomi skulle han ju inte flyttat till monaco.
sluta skriv såna här onödiga inlägg

aendrew sa:
asså han verkar ju inte få göra nånting utan att nån mupp ska göra ett inlägg på freeride. vem fan bryr sig om att han ska köpa prylar till sin bil? och att han är rik är ju ingen nyhet, med kass ekonomi skulle han ju inte flyttat till monaco.
haha vad spelar det för roll? det kanske finns folk som är intreserade? då han själv har postat inlägget nånstans! Orkar du inte bry dig ska du inte ens svara!

Waster sa:
aendrew sa:
haha vad spelar det för roll? det kanske finns folk som är intreserade? då han själv har postat inlägget nånstans! Orkar du inte bry dig ska du inte ens svara!
folk som är intresserade hänger på bilsidor isåfall. bryr mig inte om det du skrev, tycker bara du är konstig som orkar bry dig. geek

Tipsa Se&Hör vetja, kanske slutar med en anställning bland alla andra skvallerkåta kärringar.
Och skvaller/avundsjuka.. same shit.

som sagt så va det hur stor framgång han hade haft under åren, därav exemplet på vad han har råd med!

För information, se bild:

p1010692.jpg

Tycker den är riktigt ful, vore inte denna bättre till Jon, eller alla andra för den delen =)

6642934699.jpg

va fan om han postar ett "onödigt inlägg" är det väll så ?
om ni tycker att det är oviktigt varför orkar ni ens slösa tid med att svara på det.
fattar inte va det är för fel på dom flesta här på fr.
värkar som att alla är sånna jävla rövslickare till "stjärnorna".å inte kan skriva va dom tycker utan "allt dom gör är rätt." låt bli i svara på inläggen om ni inte bry er.

aendrew sa:
slick-fit sa:
Tipsa Se&Hör vetja, kanske slutar med en anställning bland alla andra skvallerkåta kärringar.
Och skvaller/avundsjuka.. same shit.
eller hur, du bör nog hänga här istället Waster: http://www.soh.se
Vad i helvete.. om du inte har nå vettigt att säga så snälla skit i de.. om Waster är snäll å letar reda på denna fakta för att visa hur mkt man kan tjäna på att åka skidor så måste ni väl inte be han hålla sig till "se och hör"? eller vad tycker resten av freeride?..

/jeppenator

ja tror allt gick på över miljonen men när han va klar me ombyggningen så fick han 100000 kr för den:S

han sa nåt sånt på TV åre i fjol

Senast ändrad:
JagGillarSkidor sa:
ja tror allt gick på över miljonen men när han va klar me ombyggningen så fick han 100000 kr för den:S

han sa nåt sånt på TV åre i fjol
men den här har han pecis köpt! kan vara nån annan du menar

Waster om du läser allt på zatzy.com så ser du att han håller på att sälja BMW. Och det är inte så ovanligt att man äger en bil innan man har hittat en ny köpare så. Men läste du hela råden eller för då hade du även upptäckt att det låg en film och bilder på Jons bil där.

Ps. Kanske till och med hunnit sålt den nu så..

Senast ändrad:
shit vad folk är ledsna här nuförtiden. tråkigt som fan att alla ska tjura ihop totalt så fort något nytt händer i forumet. cred till dig waster, hade ingen aning om att man kunde bli så tät av skidåkning. och hasse, lust att slänga upp en länk på ovanstående? :)

servrarna blir fulla här nuförtiden. snacka om att fr växer. dubbelpost anyway.

Senast ändrad:
Hasse sa:
Waster om du läser allt på zatzy.com så ser du att han håller på att sälja BMW. Och det är inte så ovanligt att man äger en bil innan man har hittat en ny köpare så. Men läste du hela råden eller för då hade du även upptäckt att det låg en film och bilder på Jons bil där.

Ps. Kanske till och med hunnit sålt den nu så..
Jo jag är flitig på att läsa det mesta som står på zatzy, men sen har han ju inte sålt sin m3 än, och jag vlle ju bara ge en vink till att har man framgång så kan man även skaffa sig andra leksaker!

Bilderna kom upp efter att jag postade inlägget så visst har jag sett dom!

http://www.goliathfoto.com/Speed%20Festival%20V%E4ster%E5s/DSC_0282.jpg

Jo men jag menade att det är inte ovanligt att man står som ägare på 2 bilar samtidigt så förstår inte vad det hade för betydelse.

Men den är fräsch i alla fall..

Har läst om den på Zatzy med, Ultiman är riktigt grym!
Har väl runt 900Hk om jag inte har läst fel?

Edit: 964Hk var det... :D

Senast ändrad:
ekdahl sa:
han verkar verkligen prata som om att han inte direkt bryr sig om cash.. hehe
Sant sant, han skulle tydligen skaffa 2 olika karosser. En svinpimpad aslätt kolfiberkaross och en mer "normal" kaross.
Inget är ju klart ännu men han verkar ha endel cash när han snackar..

Det första jag tänkte på var Jon olsson när jag läste det, och självklart handlade det om honom.

hmm.................................

Han har ju haft vett nog att beställa den speciallackad iaf. ;) Takbox är också ett måste.

Senast ändrad:
Han har ju en rätt bra samling bilar..BMW GTR e36 karossen, Ultima ca byggkostand 1 milj, en Porsche GT2 kostar massor, och en Lamborgini som kostar lite över 1 milj =)

tycker det är as coolt.

Han kanske sålt nån av dessa iof men vad jag fattat så har han dom..

annars är det bara att gå in på www.supramannen.com och kolla där finns lite bilder från deras garage där han har några av de bilar.

Mvh

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp