Manpower Åre!

Janni

Ny medlem
Manpower Åre!
Hej!
Fått jobb hos manpower i Åre och är lite nyfiken på Er andra som fått det! Har även lite funderingar på de som ev. är med i de boende som de håller på att fixa nu, så man vet lite vilka man ev. kan tänkas få bo med!

Manpower Åre!
De sa från början till mig att de skulle försöka hjälpa en men att man helst skulle fixa ett själv. Och nu verkar de ha hittat ett boende för 6 pers.

Manpower Åre!
Jag fick jobb för manpower idag och till mig sade dom att det var säkrast att leta själv men det är helt galet svårt att få tag i något boende. Vad för tjänst har ni fått? Jag vill ju också bo med andra Manpower folk, alltid trevligare så : ) !

Manpower Åre!
hola, fått jobb på manpower också. fick mail i veckan om samma boende för 6 pers. de skulle höra av sig nu i kommande veckan. lät rätt schysst faktiskt. "lite lyxigare med diverse bekvämlighter". nån som hört nåt mer om boendet?

Manpower Åre!
oggesjo sa:
hola, fått jobb på manpower också. fick mail i veckan om samma boende för 6 pers. de skulle höra av sig nu i kommande veckan. lät rätt schysst faktiskt. "lite lyxigare med diverse bekvämlighter". nån som hört nåt mer om boendet?
Vad jag vet skulle väl Elin kolla på boendet den veckan som var. Så förhoppningsvis får man väl reda på lite mer denna veckan. Jag hoppas på bastu! Hehe
När skall du dra upp förresten?

Manpower Åre!
Jag fick tag i en etta 1 mil utanför centrum filip, vågade inte chansa och strunta i den. Det var en kille som ringde upp mig häromdagen och erbjöd en etta till schysst pris. Hoppas verkligen ni löser boende allihopa =)!

Manpower Åre!
Jo hon skulle nog dit nu i början av veckan. Bastu hade vart guld, lite skönt efter en dag i backen =) drar upp i början av dec är tanken, ska till venezuela två veckor först. åker nästa måndag så hoppas elin har löst boende innan dess..! När drar du dig uppåt?

Manpower Åre!
Shiit du kommer va ute på resande fot en hel del då! Jag drar väl inte upp förrän i jan-feb egentligen men jag och pojkvännen kommer bo i huset, om det nu löser sig, så drar väl upp med honom i dec. för att se hur allt ser ut, han kommer då dock börja jobba 15dec tror jag det var bestämt.
Vissa har ju kurser att läsa klart på uni. vet du ;)

Manpower Åre!
yes trivs bäst på resande fot, blir lite roligare så:) okej låter nice, hoppas boendet löser sig denna veckan. tycker de verkade rätt schysst! hör av dig när du fått veta nåt mer. ja kurser får vänta för mig, måste hinna med en del annat innan de! ses vi förhoppningsvid där då.

givet skoglund att ta de. men tänk om vi har bastu, då ångrar du dig ;)

Manpower Åre!
Jag får helt enkelt bygga mig en bastu själv i vinter ;D! Javisst är bastun guld efter en dags åkande med en kall i näven!

Manpower Åre!
aaa jag räknade nästan in detta som klart, faaeeen. säg till om ni hittar nåt janni, jag är på i princip vad som. känner att jag vill få det klart nu!

Manpower Åre!
Letar för fullt men är ju skiten att man måste åka dit och prata med dem och dylikt, har varken råd eller tid!
Men vi båda får väl hålla alla ögon och öron öppna! En för alla, alla för en! ;)

Manpower Åre!
Nu kommer en icke manpower och lägger sig i men jag söker också boende i Åre och bor bara 10 mil ifrån så hör ni om nåt boende för flera där de vill träffa de framtida hyresgästerna hör gärna av er....

Manpower Åre!
låter bra janni och qtip. vi får försöka höra från allt folk de går! för verkar som de kommer ta sin tid innan manpower får fram nåt..

Manpower Åre!
Tjo hur går det för er alla?
Seghuvudena på manpower har ju hittat ett hus till men är det nån mer som fått reda på det?? I såå iofs men bättre än inget!

Manpower Åre!
de gar fan segt har. har fatt en massa mail fran elin men kan inte oppna dem for internet har borta ar under all kritik. vad sager hon? nat bra pa gang?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp