Maren Railjam 2009 avklarat

GBGlenna

Medlem
okej låter asbra. vad blir det för rails nu då? dra upp en lista(?) o rösta fram va ni tycker elr?

ex:

1. ett rakt single
2. rak box
3. kinkat , flatdown osv

sen sammanställ va folk mest vill ha

tranas

Ny medlem
tjaatjaa tycker det verkar va lite osäkert ,blir det något , är det bestämt datum är det någon sponsor som är sugen på detta osv ............ö.

tranas

Ny medlem
okok såg inte det ! . skit nice att ni har frågat och så.men är datum spikat än ! :

tittti540

Ny medlem
en flatbox som man kan leka på:) ett vanligt räcke och en kinkbox (helst down-flat-down;) det vore fett tycker jag iallafall.
roligt med folk som fixar tävlingar och sånt så de inte bara blir make it happen!

porky

Ny medlem
jag kommer :D kan hjälpa till säkert också!! men alltså vilket datum blir det ????

danteprtic

Medlem
sjukt najss!!!.. räkna med att alla calippos kommer om det blir av!

Senast ändrad:

grekeen

Ny medlem
måste man anmäla sig för att åka eller nåt
är typ as taggad ;D

havreboll

Aktiv medlem
Gr3ken och alla andra, det kommer att finnas blanketter där vi frånskriver oss ansvar. i övrigt äre bara att komma

GBGlenna

Medlem
vad menar du med hjälp med snö? kan hjälpa till (har dock inte bil) att skotta och lassa . kolla upp de där så ska jag nog o sacke kunna hjälpa till.

hDurelius

Ny medlem
dedär med målsmans underskrift.. måste dom skriva på på plats? för jag venne om dom orkar dra dit för att skriva på.. hehe

hDurelius

Ny medlem
på bilden står de 18, på program i kalendern står de 11..

edit: såg nu att ni skrivit att de börjar 11 i tråden

Senast ändrad:

havreboll

Aktiv medlem
som jag redigerat i tråden, affischskaparen fick lite fel tider av mig ( skrev 11-18 åt honom vilket tolkades som 18-23 :P) 11 och framåt är det som gäller

Senast ändrad:

havreboll

Aktiv medlem
man får bara åka snowblades på Maren Railjam.

hehe nee men klart att man får åka både snowboard och skidor :)

GBGlenna

Medlem
förlåt för dubbelpost . men var tvungen o ladda upp den här vi hoppas på något sånt här! Mer folk givetvis! H8A inte mina paintkunskaper! :D

Senast ändrad:

GBGlenna

Medlem
men de här va bara en bild jag ritade :P Det kommer se ut ungefär såhär , förutom att railsen e längre

fellkan

Ny medlem
jag skulle tycka det är bättre om boxarna/ralet står plat och inte down

havreboll

Aktiv medlem
sorry att jag overridar dig lite här glenn, men tanken är att kinkade ska stå i lutning och flat boxen ska stå plant så att man kan leka lite mer på den.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp