Maren Railjam 2009 avklarat

på tal om ingenting , såg 2 åkare fullpackat me bräda o hela köret i södertälje idag, gå in på en pub hahaha. bra att det uppskattas iaf!

jag har kollat upp vädret, det regn som ska komma kommer att vara typ 0.3 mm. alltså ingenting. knappt duggande. så det är lugnt. allt är klart med rails vilka står på hemligt ort:P priser är fixade å ligger på min säng, musik och allt annat är också fixat. nu är det bara att vi måste gräva snö mellan kl 06:00-10:00 imorrn:P
om någon känner för att komma typ vid halv 10 eller halv 11 och hjälpa till med det sista så vore det super, annars TAGGA!!!! :D

TAGGA sista nu :D

förstapriset i skidtävlingen är hemma och ligger på mitt rum!

väl synes imorgon! hoppas på god uppslutning med mycket positivt och trevligt folk!^^

fuck that, hoppas bara att den 'är över till nästa helg:D fast den borde det:P men fan, 1 på miljonen att det blir sådär brutalt alltså!

porky - pungnigen av räcket var brutalt ! ;o
hur mår du nu? :P

Rullator - Det blev som sagt problems med snön vilket bidrog till en del förseningar. utlovad snö smältes istället ner så blev en resa på 40 min för att kunna hämta snö! =/

va som sagt lite förseningar i början för er som undrade. Sen när vi fick reda på att de hade droppat in 15-20 pers så satt vi i lastbilen med 2a lasset snö :P Men tack alla för hjälpen och grattis till vinnarna :)

GBGlenna sa:
va som sagt lite förseningar i början för er som undrade. Sen när vi fick reda på att de hade droppat in 15-20 pers så satt vi i lastbilen med 2a lasset snö :P Men tack alla för hjälpen och grattis till vinnarna :)
Synd på ekonomispadarna ... haha!

jag hade några bilder som brosan tog, ska kolla med han!! brb!

hahah jonas , spadar från ÖoB :D Köpte senare lite mer kvalité och även de började lägga sig i slutet ;)

GBGlenna sa:
jag hade några bilder som brosan tog, ska kolla med han!! brb!

hahah jonas , spadar från ÖoB :D Köpte senare lite mer kvalité och även de började lägga sig i slutet ;)
Fett nice! Kul att se lite bilder :)
Haha! får köra med arméspadar nästa år ;)

fan va segt de va att ladda foton på FR! adda min facebook om ni vill se bilder istället!

Glenn Burlin, och ta inte bilden där jag har gul tröja , de e min gamla facebook som någon hackade haha :P

Tillbaka
Topp