Marker Duke på Salomon Lord alt. Scott Crusade

Jollran

Ny medlem
Har möjliget att till rätt pris köpa ett par Scott Crusade alt. Salomon Lord. Vill gärna kunna gå lite så jag tänkte sätta Marker Duke på den skida jag väljer. Någon som har erfarenhet av randonnébindningar på dessa båda skidor?

Var har du hittat ett par Crusade ? Jag har letat som en galning i 3 veckor. vill ha ett par 179 men kan nog ta ett par 189 me om det är det ännda som finnes!

Ska inte vara några konstigheter med nån av dom skidorna. Men personligen förstår jag inte varför man inte går på en lite bredare skida om dom ska åkas utanför pisten.

Inga problem som Utter säger. Vitalis66 du har mail strax...

//H

Annars kan du göra som jag och handla dina Crusade på Telemark-Pyrenees, gick bra för ett par veckor sen i alla fall!

Nisse sa:
Annars kan du göra som jag och handla dina Crusade på Telemark-Pyrenees, gick bra för ett par veckor sen i alla fall!
Precis vad jag gjorde förra veckan .. men dagen efter köpet var genomfört så fick jag ett mail ifrån dom där de beklagade att deras lagersaldo inte var uppdaterat... skidorna var helt slut å scott kunnde inte får fram några nya fören tidigast om en månad..

Hittade dock ett par på sailandski i england .. men det blev samma visa där nästan .. gjorde en beställning .. som gick igenom .. dagen efter får jag ett mail att de inte skickar skidor å bindningar utanför UK. Suck ....

Men skam den som ger sig...

Tillbaka
Topp