Marker Jester DIN?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nickelero

Medlem
Marker Jester DIN?
Tjohoo!

Jag har just fått mina T-Halls med förra årets marker jester bindningar på:)
Jag undrar bara om DIN inställning ska vara likadan på mätarna på både den främre och den bakre delen av bindningen.

Tacksam för ett svar;)

Marker Jester DIN?
Eller på max på bägge!

För i helvete vet du inte det så varför köper du de???

Marker Jester DIN?
RichardL sa:
Eller på max på bägge!

Vad snackar du om? Du vill säkert att hans knä ska ska gå åt helvete? Blir bara förbannad när ja ser någon som dej skriva sånt som du gör..

Klart man kan ha båda på MAX men då löser den ju inte ut sig tex om ditt knä vrider sig å då kan ja ju säga att din säsong är över.... ??

Marker Jester DIN?
Gurra sa:
RichardL sa:
Eller på max på bägge!

Vad snackar du om? Du vill säkert att hans knä ska ska gå åt helvete? Blir bara förbannad när ja ser någon som dej skriva sånt som du gör..

Klart man kan ha båda på MAX men då löser den ju inte ut sig tex om ditt knä vrider sig å då kan ja ju säga att din säsong är över.... ??
Han vill kanske själv att hans knä ska gå åt helvete? Köpa 16dinare när han inte vet hur man ställer in skalan ens en gång, bara jag som får lite dåliga vibbar av det?

Om du söker på roumet lite så hittar du snart bra svar på din fråga.

Marker Jester DIN?
Gurra sa:
RichardL sa:
Eller på max på bägge!

Om han inte ens vet hur dinskalan skall vara så är det ju så att man kanske inte skall ha sådan bindning eller skruva på den själv så klart! Blir så trött på folk som hans som skriver sådana saker. Håller med Jarle att folk köper din 16 kanske inte skall ha sådan bindning.

Så då är det bättre hans knä går sönder så klart ;)

Eder Richard

Marker Jester DIN?
Sök i forumet, finns massor med trådar om hur du ställer in bindningar.

Eller gå till en skidbutik och få hjälp med både DIN-inställning OCH förspänning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp