Marker m11 free

KaILe

Ny medlem
Marker m11 free
heyy...
Undrar ifall nån har lite info om marker m11 free bindningarna?
och hur lång leverans tid det är från sport-conrad.de????

Marker m11 free
Jag har i stort sett enbart hört negativt om Marker-bindningar (undantaget race-bindningarna).. de ska visst lösas ut i tid och otid relativt oprovocerat.. ingen egen erfarenhet dock..

Marker m11 free
Åkt med Marker i många år och det är mitt förstaval när det gäller bindningar.....
Däremot med "tyngre" modeller än m11. Tydligen varit problem med modeller under m14 där häldelen inte orkat med bredare skidor och gått av.

Marker m11 free
Jag har ett par M14, och man kan konstatera en sak med dem. De är förbannat snygga! Ångrar inte en sekund att jag beställde ngt annat till mina skidor.

Leveranstiden är cirka en vecka, beroende på var du bor. När de väl är på väg så gasar chaffisarna på. Dock så händer inget under helger, och när de kommer fram till dig (posten suger!). Så beställer man en söndag kväll/måndag morgon kan man ha grejerna på fredagen, om man bor lägligt. Jag beställde mina lagg en torsdagsmorgon, de skicka iväg dem fredag kväll, sen låg dom över helgen. På måndag kväll var de mitt i Tyskland, tisdag kväll Malmö onsdag morgon Sthlm. Sen så körde de ut under onsdagen men ajg var inte hemma så jag fick av i på torsdagen...

Marker m11 free
Kanon:D..låter ju bra. men ifall att det bra är jag som beställer från sverige? då kan jag väl få vänta ett tag lr?

Marker m11 free
Näe, du får inte vänta lägre för den skull... Men om det nu är så så tror inte jag att så är fallet, det är nog många som beställer saker som skall mot Malmö-hållet...

Tillbaka
Topp