Marker

patriknorling

Ny medlem
Marker
jag undrar om det är någon som har provat marker free 15 free och är dom bra. jag funderar på att köpa dom från sport-conrad och vill bara vet om dom e prisvärda

Marker
Jag kör själv på marker 18 free racing dem är ruggigt sköna att jibba med stabila som fan tål mkt stryk och har inte löst ut en enda gång under tiden jag kört på dem har dem inställda på 14 din och det funkar finfint nu kommer säkert många säga att din 14 är för mkt men de känns skönt för mig så Wtf. så skulle egentligen rekommendera dig att köpa marker 18 men de beror på dina skills och åkstil.

Marker
helt klart en prisvärd bindning! Mycke illa hört om marker fast det är av folk som inte insett att det inte funkar att köra på m11/1200!

Marker
Sök upp tråden Marker 2008. I slutet så frågade jag om bindningen och HitMe gav ett bra svar. Om du är en 13-årig jibber så är Marker 15 helt fel bindning. Köp en Look eller Rossignolbindning med din till 12, eller om du nu är så jäkla hård, ta en som går till 14.

Marker
Sport-Conrad? Ski-bilek har även grymt utbud! Sådär, stäng tråden nu... Om du vill ha mer information om de olika bindningarna, sök och kolla recensioner!

Tillbaka
Topp