måste man dricka för att ha kul?

Det beror ju på vad man ska göra också.. Om man ska köra bil är det roligare om man inte dricker, ska man åka skidor e det roligare om man inte dricker, men ska man gå på krogen e det fan så mkt roligare om man dricker..

men koivisto jag hoppas du säger de där efter att du testat. givetvis antar jag ju det men. Själv måste jag säga att första åket efter en helkväll till kl6 är ganska spännande på vingliga fötter. Tyvärr har ja inte kört bil onykter och kan därmed inte yttra mig om den situationen. Däremot ska man inte åka skidor då man är förbannat bakis för då är man så ofokuserad så man korsar skidorna. Men de där är väl mer en fråga om etik och moral.

Mans, inte ska en festeristpatet kunna lägga in ett nyktert och opartiskt inlägg i en debatt om att dricka sprit?

Klart man kan ha kul utan sprit!

Sen ska vi inte glömma att man kan ha kul med sprit med...

/John - Jag har inte gjort nån jävla snöängel.

klart man kan dricka och ha kul men ja menar att dricka och sen åka och hoppa i parke e inte så bra. man gör mer saker som man aldrig skulle våga om man va nykter.. men allt blir mkt roligare me sprit:D!

Wippeh sa:
men koivisto jag hoppas du säger de där efter att du testat. givetvis antar jag ju det men. Själv måste jag säga att första åket efter en helkväll till kl6 är ganska spännande på vingliga fötter. Tyvärr har ja inte kört bil onykter och kan därmed inte yttra mig om den situationen. Däremot ska man inte åka skidor då man är förbannat bakis för då är man så ofokuserad så man korsar skidorna. Men de där är väl mer en fråga om etik och moral.
Hoppas du inte har eller tänker skaffa körkort med den inställningen.

Det är ju klart att man måste dricka för att ha kul.

Det är nog bra att man dricker en del innan man börjar en hel dags jibbande och gärna några gånger under dagen, föreslagna drycker: cola, vatten, men sammafattningsvis måste man nog ändå dricka för att orka ha kul =)

SPRIIIIIIT! Löne helg löne helg löne heeelg.....
Fast jag har nog aldrig fattat det där med lönehelg?!
Mera sprit mera sprit meeera spriiiit!!!

Wippeh sa:
Ja jag tyvärr gjort misstaget att prova både köra bil och skidor onyktert och det är inget jag rekomendererar då man inte har så stor koll på vad man gör.. varken med skidor eller bil..
Att åka skidor bakfull e inte heller någon höjdare då "pizzan" sitter å vilar högt upp i halsen och bara väntar på att få komma upp vid första bästa hårda landning..

Nä, sprit kan man dricka på festivaler och andra tillställningar samt på krogkvällar.. Resten av tiden kan man lika vara utan, man har lika kul för det.. om inte roligare..

Tillbaka
Topp