Måste man vara 18 år?

GustavFrandfors

Ny medlem
Måste man vara 18 år?
Hej, Jag tänkte hämta plåtar imorn till Free Radicals - Rising
premieren. Jag vet att man ska vara 18 år eller ha med sig målsman
om man ska in på "baren" på premierdagen, MEN, måste man vara 18 år
för att hämta ut plåtarna på Stadium imorgon?

Inga hypoteser eller sarkastiska uttalanden tack, utan
svara om du redan hämtat plåtar (Göteborg).
Men kan aldrig vara för säker :p

/Over and Out :)

Måste man vara 18 år?
Jag vill bara uppmärksamma dig att du har ett märkligt namn? Eller heter du verkligen "over and out"?

Språkpolisen talar ut om over and out.

Termen brukar användas för att lämna över talan till en andra part i en envägskomunikation, ex. gammal radio eller walkie talkie.
Att skriva slash [ / ] och sedan en text i slutet av en text brukar användas som signatur av skrivaren.

Over and out
/t

Måste man vara 18 år?
Språkpoliser ska vell hålla sig till ämnet också!

Du måste absolut inte vara över 18 för att hämta ut biljetter till den.
För ska JWester ha med sig mamma för att få komma in?
Nä, om man ska vara 18 för att komma in på filmen är det ju sjukt, fast 18 för den så kallade "baren" är nog sant!

Måste man vara 18 år?
Man behöver nog inte va 18 för att hämta ut biljetterna. Jag hämtade ut mina och det va inga problems.. Sen är jag ju 23 oxå iof... men men jag har grymt svårt att tro att det är ngn gräns

Måste man vara 18 år?
storej, är det inte så att frasen over and out egentligen är den engelska motsvarigheten till klart slut? Och att det som på svenska heter kom på engelska heter over?
Eller är jag helt ute och cyklar?

Måste man vara 18 år?
Baren??? va yrar ni om?? asså man kommer in på premiären om man e under 18 men man kommer inte in på baren om man är under....

Måste man vara 18 år?
eftersom du skulle hämta ut dem imorron får du nog reda på svaret då.. man måste våga chansa!

Måste man vara 18 år?
18 års gräns på restauranger med alkholtillstånd enligt svensk lag.. Tror inte att trädgårn vill släppa in yngre och tappa försäljning eller vad tror ni??

Tillbaka
Topp