Matt eller blank hjälm?

Matt eller blank hjälm?
Den matta var sjukt mycket cleanare än den blanka. Bern-märket bak var också snyggt på den.

KÖP den matta Bakern!

Matt eller blank hjälm?
jag gillar matta hjälmar mera :) dom blanka är väl nice, men ser typ ut som ett bowlingklot nästan skulle jag säga.. haha

Matt eller blank hjälm?
Mejlade Steepstore och frågade om dom skulle få in mer matta Bakers men då sa dom att det va väldigt osäkert:/

Känns surt att behöva köpa den blanka nu när ni har övertygat mig... men men, vill man tjäna lite pengar så får det tydligen svida:D

Matt eller blank hjälm?
Ta den matta designen, det mesta som är blank är sjukt irriterande.

Så kan det gå om man postar innan man läst tråden ><

Senast ändrad:
Matt eller blank hjälm?
Jag kör med hörlurar (i hjälmen, en Protec) när jag åker ensam, sjuuukt skönt, vet inte riktigt hur jag skulle klara mig annars.

Matt eller blank hjälm?
Jocke_I sa:
bara jag som tycker hjälmen var väldigt ful, oavsett färg/yta?
Nej,
men det är som ett test, är man inte längre tonåring ser man helt plötsligt att hjälmen ser ut som en rid och SWAT-hjälms missbildade unge.

Matt eller blank hjälm?
Om man tänker på vad den kostar så e den ju lätt värd pengarna.

Just nu sitter inte jag på den största plånboken så att jag kan köpa mig en hjälm i prisklassen runt 1500kr, så därför kan jag inte välja vad som helst.

Senast ändrad:
Matt eller blank hjälm?
Den matta är snyggare men jag vet av erfarenhet att den matta blir repig mkt lättare.
Jag har en matt hjälm (inde en likadan) som har blivit ganska repig =(

Matt eller blank hjälm?
jag och min polare tog våra gammla "Scott Shadow" hjälmar, lackde dom vita sen gick lös med Airbrush på dom, resultatet vart unikt,färgglat och coolt som fan.. köp en hjälm som är skön, och har snygg form sen lacka den själv mat eller blank upp till dej..

Tillbaka
Topp