Mayrhofen 2010/2011

Mayrhofen 2010/2011
Mayrhofen 2010/2011
MedlemJapaner sa:
maertin sa:
Raaz sa:
hej. jag är rasmus, vem är du? hejdå
hej rasmus.
jag är martin, och eftersom jag har vart där nere de senaste 2 säsongerna så började jag ju bara undra om man träffat dig, då du verkar vara bundis med ludwig och allt.
Martin, även om du kanske träffat denna Rasmus nere i Mayrhofen kommer du mest troligt inte ihåg det...
Visa ord. Risken finns ju faktiskt att min käre vän Boris har raderat detta möte.

Mayrhofen 2010/2011
hej martin! vi är blodsbröder, jag och ludwig. Nej men bodde där en vecka i vintras bara, förstod inte ett ord av vad han sa, men go var han allt! hunden däremot.. brrrr

Mayrhofen 2010/2011
Raaz sa:
hej martin! vi är blodsbröder, jag och ludwig. Nej men bodde där en vecka i vintras bara, förstod inte ett ord av vad han sa, men go var han allt! hunden däremot.. brrrr
ok, när ungefär? du lär ju träffat luke, gramel och mika/simon beroende på när du bodde där då?

Mayrhofen 2010/2011
jaja klart, bodde med dom. Nej men att komma ihåg namn är inte en gåva jag föddes med, inte säker om jag träffa dom asså! var v8 vi bodde där, hängde mest med flocken i dörren mitt emot som säsongade med.

Mayrhofen 2010/2011
heej! tänkte kolla om det är nån som vet, är det försent att fixa ett okej boende för denna säsong? dvs, sjysst ställe till någorlunda pris inte alldelles för långt bort :). Är annars ensam tjej på 21år, som kommit på i sista sekund att ja är mer sugen på Mayrhofen istället för St Anton, om dte är någon som har en plats över :)?.
/Stina

Mayrhofen 2010/2011
Hej!

Jag är en överarbetad 20åring ifrån Göteborg som behöver några månaders skidåkning och en eller två öl för att bli rehabiliterad. Åkt skidor sedan jag var 2 månader men nu är det dags att bli bra på riktigt!

Mina kompisar söker sig till varma länder så jag söker helt enkelt nya, för detta funkar ju inte.

Nån som vill dra igång något/har en koj att erbjuda?Hör gärna av er.

Mvh Samuel /copypaste

Mayrhofen 2010/2011
Hej.
Jag spanar lite på en lägenhet 1,5 rum, någonstans väldigt nära mayrhofen (nämner ej vart pga google)
Checkar lite hur stort intresse det är att dela denna med mig.

Jag söker två pers som skulle kunna tänka sig att betala ca 25 000 kr, OBS ganska direkt tror jag.
Lägenheten hyrs ut för ett år, pris 7000 euro.

Har enbart fått prisuppgifter av damen som hyr ut, så vet inte så mycket mer.
Inte ens om det är möjligt att hyra lägenheten 3 pers.

Jag ger det dock ett försök.
Skriv PM om du är intresserad.

Mayrhofen 2010/2011
Inbokad v10 med alpresor.
Nån här som man "riskerar" att träffa den veckan? :cool:

Hoppas att anläggningen bjuder upp till sina bästa sidor, både på dagen och natten.

Mayrhofen 2010/2011
Någon som har plats över för en ensam själ? Kanske 2?
Jag kommer från skåne, tycker om att åka skidor (puder,park) och att dricka öl (ibland tillochmed i parken).

Mvh Viktor

Mayrhofen 2010/2011
Superbadass sa:
Carl-Jan sa:
RickardmedlemCroy sa:
Mayrhofen är en sunkig jävla by i alperna med en helvetes massa ryssar. Svenskar är bannade på de flesta uteställen och parken lär läggas ner nästa säsong.
:s :s :s :s ne, hoppas du skojar :(:(
Klart han skojjar, de skriver bara så för att inte det ska blir så tjockt med folk där på vintern :D Jag kommer iallafall bomba stället och jag hoppas att alla är där och festar med mig YO!:D:lol::cool:;):);):P
Vad bra, jag blev orolig för en stund. :p

Mayrhofen 2010/2011
Ett, Två, Tre , Fyra! - Jag är en Partymyra!

mmmmmmh, m-town. dåligt eller bra, . våga eller tveka. mysteriummmmmm.

ja eller nej? jag säger - allt e uppbokat!

HEJ!

Mayrhofen 2010/2011
Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?

Mayrhofen 2010/2011
PNyberg sa:
Leftet sa:
Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?
Greenroom är tydligen ett ställe man INTE ska vända sig till :P
hahah varför inte greenroom?

har fått två par skidor monterade där och inte haft några problem, betalade med ett 6-pack öl
de har även glatt gett mig nya skistoppers när de gamla gått sönder, så ska det va

Mayrhofen 2010/2011
Mayrhofen 2010/2011
roadtrip är givet! blir 6 svettiga pojkar och en minibuss för vår del :) men lättast skulle nog vara flyg.. typ

Mayrhofen 2010/2011
Ni som är i Mayrhofen redan eller på väg, vart bor ni? Jag drar ner dit om någon dag, men fortfarande inte hittat nåt hyffsat billigt boende. Vart är det bra att bo nära till by och åkning? Hotel/vandrarhemstips, eller har någon rentav ledig plats för en extra svensk från en vecka upp till en säsong? :D

Mayrhofen 2010/2011
Raaz sa:
roadtrip är givet! blir 6 svettiga pojkar och en minibuss för vår del :) men lättast skulle nog vara flyg.. typ
det kommer enbart vara du som är svettig sune! :P Btw så undrar nicke och matte om det går att nappa hos dig så vi är pigga när vi åker :)

Mayrhofen 2010/2011
Superbadass sa:
Raaz sa:
det kommer enbart vara du som är svettig sune! :P Btw så undrar nicke och matte om det går att nappa hos dig så vi är pigga när vi åker :)
svettas är manligt. men klena eller? men visst, all inclusive. thaimassage med happy ending ingår inte

Mayrhofen 2010/2011
Vi är fyra grabbar som kommer ner i början på december och vi börjar knega den 10.
Någon som har jobbat inom hotell strass innan?
Vi ser fram emot ett jävla plöj!!!!!

Mayrhofen 2010/2011
OBSSSSSSSSSSSSS!

VI har en roomiiee som droppa ut. och det är väldigt urgeent!

hello there. we are 4 people living at the Gasthof Zillertal this season but sadly one roomate had to drop off and now its urgent to find a new one.

we need to be 5. and this accomodation is from the 8th of jan to 23rd of april and it all goes at 1800 euros WITHIN touist taxes and stuff. OBS!! payment has to be done before the season (in this case i think before january). so thats a heads up. and there are no exceptions. i know, cuz otherwise our roomie wouldnt had left us

gasthof zillertal is where most of the seasoners in mayrhofen are staying its really a cool place to stay at, open bar downstairs parties every monday and wendsday and near the center ofcourse.

this is my second season in mayrhofen so i know what im talking about ;)

INTERESSTED?????? contact me ASAP on facebook : nicole helm from sweden or nicole-helm@hotmail.com

cheeeeeers

palla inte skriva om det :)

Mayrhofen 2010/2011
NicoleHelm sa:
OBSSSSSSSSSSSSS!

VI har en roomiiee som droppa ut. och det är väldigt urgeent!

hello there. we are 4 people living at the Gasthof Zillertal this season but sadly one roomate had to drop off and now its urgent to find a new one.

we need to be 5. and this accomodation is from the 8th of jan to 23rd of april and it all goes at 1800 euros WITHIN touist taxes and stuff. OBS!! payment has to be done before the season (in this case i think before january). so thats a heads up. and there are no exceptions. i know, cuz otherwise our roomie wouldnt had left us

gasthof zillertal is where most of the seasoners in mayrhofen are staying its really a cool place to stay at, open bar downstairs parties every monday and wendsday and near the center ofcourse.

this is my second season in mayrhofen so i know what im talking about ;)

INTERESSTED?????? contact me ASAP on facebook : nicole helm from sweden or nicole-helm@hotmail.com

cheeeeeers

palla inte skriva om det :)
http://www.seasonworkers.com/forum/...8755f&title=mayrhofen-season-advice-chat-jobs

där lär du få napp, om du inte redan fått det råååå!

Senast ändrad:
Mayrhofen 2010/2011
drar till Mayrhofen alldeles snart (8-15jan) och behöver några goa gubbar att åka med eftersom jag har 0(noll) koll på vart det är bra. Finns det några snälla barn här?

Mayrhofen 2010/2011
PNyberg sa:
drar till Mayrhofen alldeles snart (8-15jan) och behöver några goa gubbar att åka med eftersom jag har 0(noll) koll på vart det är bra. Finns det några snälla barn här?
hör med croy, han är inbiten alkoliserad erfaren mayrhofensäsongare nu.

Mayrhofen 2010/2011
ekdahl sa:
PNyberg sa:
Nu fanns ju kriteriet snäll med i förfågan. Tveksam på om rövaren Croy och hans gäng uppfyller det kriteriet.

Mayrhofen 2010/2011
MedlemJapaner sa:
ekdahl sa:
PNyberg sa:
Nu fanns ju kriteriet snäll med i förfågan. Tveksam på om rövaren Croy och hans gäng uppfyller det kriteriet.
Ahh..snäll och snäll. Någon som kan visa mig lite bra spots helt enkelt :P

Tillbaka
Topp