Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hej, vem är du?Raaz sa:hahaha sluta ljug
hej. jag är rasmus, vem är du? hejdåmaertin sa:hej, vem är du?Raaz sa:hahaha sluta ljug
hej rasmus.Raaz sa:hej. jag är rasmus, vem är du? hejdåmaertin sa:hej, vem är du?Raaz sa:hahaha sluta ljug
Martin, även om du kanske träffat denna Rasmus nere i Mayrhofen kommer du mest troligt inte ihåg det...maertin sa:hej rasmus.Raaz sa:hej. jag är rasmus, vem är du? hejdåmaertin sa:hej, vem är du?
jag är martin, och eftersom jag har vart där nere de senaste 2 säsongerna så började jag ju bara undra om man träffat dig, då du verkar vara bundis med ludwig och allt.
Visa ord. Risken finns ju faktiskt att min käre vän Boris har raderat detta möte.MedlemJapaner sa:Martin, även om du kanske träffat denna Rasmus nere i Mayrhofen kommer du mest troligt inte ihåg det...maertin sa:hej rasmus.Raaz sa:hej. jag är rasmus, vem är du? hejdå
jag är martin, och eftersom jag har vart där nere de senaste 2 säsongerna så började jag ju bara undra om man träffat dig, då du verkar vara bundis med ludwig och allt.
ok, när ungefär? du lär ju träffat luke, gramel och mika/simon beroende på när du bodde där då?Raaz sa:hej martin! vi är blodsbröder, jag och ludwig. Nej men bodde där en vecka i vintras bara, förstod inte ett ord av vad han sa, men go var han allt! hunden däremot.. brrrr
Och Kim "Mother Fucking Wise" the Finn!maertin sa:ok, när ungefär? du lär ju träffat luke, gramel och mika/simon beroende på när du bodde där då?Raaz sa:hej martin! vi är blodsbröder, jag och ludwig. Nej men bodde där en vecka i vintras bara, förstod inte ett ord av vad han sa, men go var han allt! hunden däremot.. brrrr
Vad bra, jag blev orolig för en stund. :pSuperbadass sa:Klart han skojjar, de skriver bara så för att inte det ska blir så tjockt med folk där på vintern :D Jag kommer iallafall bomba stället och jag hoppas att alla är där och festar med mig YO!:D:lol:Carl-Jan sa::s :s :s :s ne, hoppas du skojarRickardmedlemCroy sa:Mayrhofen är en sunkig jävla by i alperna med en helvetes massa ryssar. Svenskar är bannade på de flesta uteställen och parken lär läggas ner nästa säsong.![]()
:P
Greenroom är tydligen ett ställe man INTE ska vända sig till :PLeftet sa:Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?
vad är det för skitsnack om mitt jobb va nyberg. vad har du hört för dåliga rykten?PNyberg sa:Greenroom är tydligen ett ställe man INTE ska vända sig till :PLeftet sa:Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?
hahah varför inte greenroom?PNyberg sa:Greenroom är tydligen ett ställe man INTE ska vända sig till :PLeftet sa:Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?
jag skojjade bara :PNicoleHelm sa:vad är det för skitsnack om mitt jobb va nyberg. vad har du hört för dåliga rykten?PNyberg sa:Greenroom är tydligen ett ställe man INTE ska vända sig till :PLeftet sa:Någon som vet vad dom kan tänkas ta för att montera bindningar i någon lokal sportaffär i mayrhofen och är det någon affär man ska undvika?
det kommer enbart vara du som är svettig sune! :P Btw så undrar nicke och matte om det går att nappa hos dig så vi är pigga när vi åkerRaaz sa:roadtrip är givet! blir 6 svettiga pojkar och en minibuss för vår delmen lättast skulle nog vara flyg.. typ
svettas är manligt. men klena eller? men visst, all inclusive. thaimassage med happy ending ingår inteSuperbadass sa:det kommer enbart vara du som är svettig sune! :P Btw så undrar nicke och matte om det går att nappa hos dig så vi är pigga när vi åkerRaaz sa:roadtrip är givet! blir 6 svettiga pojkar och en minibuss för vår delmen lättast skulle nog vara flyg.. typ
![]()
http://www.seasonworkers.com/forum/...8755f&title=mayrhofen-season-advice-chat-jobsNicoleHelm sa:OBSSSSSSSSSSSSS!
VI har en roomiiee som droppa ut. och det är väldigt urgeent!
hello there. we are 4 people living at the Gasthof Zillertal this season but sadly one roomate had to drop off and now its urgent to find a new one.
we need to be 5. and this accomodation is from the 8th of jan to 23rd of april and it all goes at 1800 euros WITHIN touist taxes and stuff. OBS!! payment has to be done before the season (in this case i think before january). so thats a heads up. and there are no exceptions. i know, cuz otherwise our roomie wouldnt had left us
gasthof zillertal is where most of the seasoners in mayrhofen are staying its really a cool place to stay at, open bar downstairs parties every monday and wendsday and near the center ofcourse.
this is my second season in mayrhofen so i know what im talking about
INTERESSTED?????? contact me ASAP on facebook : nicole helm from sweden or nicole-helm@hotmail.com
cheeeeeers
palla inte skriva om det![]()
Det kan vi lösa...maartin sa:någon trött/skadad säsongare som skulle kunna tänka sig att hyra ut sitt liftkort några dagar under vecka 3?
hör med croy, han är inbiten alkoliserad erfaren mayrhofensäsongare nu.PNyberg sa:drar till Mayrhofen alldeles snart (8-15jan) och behöver några goa gubbar att åka med eftersom jag har 0(noll) koll på vart det är bra. Finns det några snälla barn här?
Nu fanns ju kriteriet snäll med i förfågan. Tveksam på om rövaren Croy och hans gäng uppfyller det kriteriet.ekdahl sa:hör med croy, han är inbiten alkoliserad erfaren mayrhofensäsongare nu.PNyberg sa:drar till Mayrhofen alldeles snart (8-15jan) och behöver några goa gubbar att åka med eftersom jag har 0(noll) koll på vart det är bra. Finns det några snälla barn här?
Ahh..snäll och snäll. Någon som kan visa mig lite bra spots helt enkelt :PMedlemJapaner sa:Nu fanns ju kriteriet snäll med i förfågan. Tveksam på om rövaren Croy och hans gäng uppfyller det kriteriet.ekdahl sa:hör med croy, han är inbiten alkoliserad erfaren mayrhofensäsongare nu.PNyberg sa:drar till Mayrhofen alldeles snart (8-15jan) och behöver några goa gubbar att åka med eftersom jag har 0(noll) koll på vart det är bra. Finns det några snälla barn här?