Mayrhofen 2010/2011

Mayrhofen 2010/2011
Helt ærligt nu!

Ær det bra fest i mayrhofen? Hur ær kønsførdelningen? ÆR det bara killar dær eller? Døm mig inte nu

Mayrhofen 2010/2011
NicoleHelm sa:
v-larsson sa:
Helt ærligt nu!

Ær det bra fest i mayrhofen? Hur ær kønsførdelningen? ÆR det bara killar dær eller? Døm mig inte nu
hahahaha. gud åker du dit för tjejrna? men om du gärna vill haett svar så är det mer än lika!
Jag ber folk att inte døma mig och det ær dte førsta du gør.
Att leva utan kvinnofolk i ett halvår ær ju typ som pommes frittes utan ketchup.

Mayrhofen 2010/2011
v-larsson sa:
NicoleHelm sa:
v-larsson sa:
Helt ærligt nu!

hahahaha. gud åker du dit för tjejrna? men om du gärna vill haett svar så är det mer än lika!
Att leva utan kvinnofolk i ett halvår ær ju typ som pommes frittes utan ketchup.
ja men ofta du åker på en s
äsong och det inte finns några tjejer överhuvudatget..haha jag retas ju bara! killen som tycker det suger kan ju ta sig. var har du varit egenligen på semester en vecka eller?

Mayrhofen 2010/2011
NicoleHelm sa:
v-larsson sa:
NicoleHelm sa:
ja men ofta du åker på en s
äsong och det inte finns några tjejer överhuvudatget..haha jag retas ju bara! killen som tycker det suger kan ju ta sig. var har du varit egenligen på semester en vecka eller?
Men jag tycker om mycket tjejer:P haha skæmt åsido.

Killen som sæger att dte suger ær ju bara før att han vill ha stællet før sig sjælv, det kan man ju rækna ut med røven och en blåkrita.

Mayrhofen 2010/2011
hahaha, jag gillar v-larssons ärlighet. mayrhofen har ett sjukt bra skidsystem, en glaciär med åkning i olika vädersträck, där det är kallsnö fram till slutet av april, dit går de gratisbussar från mayr, vilket är fett. Mayrområdet är gigantiskt men ändå inte svårhittat, sjukt bra puder kan förekomma om vädret tillåter, riktigt mysig skogsåkning finns även tillgänglig. Mayrhofen, staden är riktigt nice. rikligt med barer och uteställen. racketclub var vilt när vi var nere!!
Parken är grym, pudret är grymt och pisten är awsome. så även allt annat.

åk dit! jag ska vara där en månad.

Mayrhofen 2010/2011
Chilla sa:
hahaha, jag gillar v-larssons ärlighet. mayrhofen har ett sjukt bra skidsystem, en glaciär med åkning i olika vädersträck, där det är kallsnö fram till slutet av april, dit går de gratisbussar från mayr, vilket är fett. Mayrområdet är gigantiskt men ändå inte svårhittat, sjukt bra puder kan förekomma om vädret tillåter, riktigt mysig skogsåkning finns även tillgänglig. Mayrhofen, staden är riktigt nice. rikligt med barer och uteställen. racketclub var vilt när vi var nere!!

racket fanns bara under snowbombing, så 5 dagar eller så. så får alltså ta och hålla med Japaner ..

Mayrhofen 2010/2011
maertin sa:
Chilla sa:

racket fanns bara under snowbombing, så 5 dagar eller så. så får alltså ta och hålla med Japaner ..
ahaa, bummer! där var det fan bra drag iaf!

Mayrhofen 2010/2011
Någon som har något bra boende? jag och min kille åker antagligen ner i december men behöver någonstans att bo! tips?

Mayrhofen 2010/2011
Mayrhofen är en sunkig jävla by i alperna med en helvetes massa ryssar. Svenskar är bannade på de flesta uteställen och parken lär läggas ner nästa säsong.

Mayrhofen 2010/2011
RickardmedlemCroy sa:
Mayrhofen är en sunkig jävla by i alperna med en helvetes massa ryssar. Svenskar är bannade på de flesta uteställen och parken lär läggas ner nästa säsong.
:s :s :s :s ne, hoppas du skojar :(:(

Mayrhofen 2010/2011
Ni får tro vad ni vill. Jag är ärlig. Mayrhofen har varit bra, men det är inte bra längre. Helt ärligt kan jag faktiskt säga att åkningen är inget vidare jämför med andra dela av alperna. Visst, det finns väl rätt mycket pister, men det är inte särskilt brant, sjukt mycket folk och finns väldigt ont om stora berg eller värda hajkar. Som rickard skriver är det sjukt mycket ryssar, de pratar konstigt och åker långsamt=mer liftkö. Att parken ska läggas ner till nästa vinter har jag ingen riktig källa på men har hört en del snack om det. Dom vill väl sluta på topp, eller nåt. Isåfall borde de dock slutat vintern innan den som var nu...

Mayrhofen 2010/2011
MedlemJapaner sa:
Ni får tro vad ni vill. Jag är ärlig. Mayrhofen har varit bra, men det är inte bra längre. Helt ärligt kan jag faktiskt säga att åkningen är inget vidare jämför med andra dela av alperna. Visst, det finns väl rätt mycket pister, men det är inte särskilt brant, sjukt mycket folk och finns väldigt ont om stora berg eller värda hajkar. Som rickard skriver är det sjukt mycket ryssar, de pratar konstigt och åker långsamt=mer liftkö. Att parken ska läggas ner till nästa vinter har jag ingen riktig källa på men har hört en del snack om det. Dom vill väl sluta på topp, eller nåt. Isåfall borde de dock slutat vintern innan den som var nu...
Hmm...i mina öron låter detta som grade A bull och att det är det typiska "jo men åk dit...bristande skare och flatljus har sin charm.... och ja, de har slipat ner bergen så att de max lutar 20grader för barnens skull :)"

Mayrhofen 2010/2011
helt värdelöst, no bitches altså. plus att vi är bannade och hatade av hela byn
tycker alla gjorde en bra insats på 2 säsonger.

Mayrhofen 2010/2011
Jag får skaffa mig en egen uppfattning då de redan är bestämt att jag ska dit från januari till april :o Hoppas ni överdriver/ de har bättrat sig :)

Mayrhofen 2010/2011
ekdahl sa:
NicoleHelm sa:
ekdahl sa:
helt värdelöst, no bitches altså. plus att vi är bannade och hatade av hela byn
tycker alla gjorde en bra insats på 2 säsonger.
haha ja de kanske finns en förklaring till förvisso "baningen" hahaha
klart det finns det, för mycket alkohol och diverse äventyr i barerna.
det är ju inte kul att bara dricka i baren direkt.
finns ju stående talesätt:
-dont tell the swedes
-dogs and swedes not allowed

Vi har ju lyckats förr....

Mayrhofen 2010/2011
bara att hålla med ett antal av föregående talare...mayrhofen är inget att ha och barerna är ju som sagt avstängda för oss tydligen "odrägligt" packade svenskar. Jobbade dock en jävligt skön vakt på scottis förre året. Han var awesome =)

Mayrhofen 2010/2011
0scar sa:
bara att hålla med ett antal av föregående talare...mayrhofen är inget att ha och barerna är ju som sagt avstängda för oss tydligen "odrägligt" packade svenskar. Jobbade dock en jävligt skön vakt på scottis förre året. Han var awesome =)
haha ja oscar för det vet vi ju vem det va ;) hahaha

Mayrhofen 2010/2011
Jag och några polare funderar på mayrhofen den här vintern. Har varit i StAnton och Chamonix de två senaste vintrarna. Tänkte höra om någon som varit i mayrhofen förut som har något bra tips på boende där?

Mayrhofen 2010/2011
fattar inte vad det är för sopor som vill/försöker "ha ett ställe för sig själva". vill ni visa att ni säsongat där innan eller vad är det frågan om? fan det larvigaste jag hört. räcker inte stället till för fler svenskar? tror ni att ni är några jävla mayrhofen-pionjärer som hittat en perfekt alpby?

tillåt mig skratta....

edit. har för mig att jag nästan skrev samma sak förra året när snubbarna tyckte de var jävligt häftiga när de gjort en säsong tidigare och ville att "INGEN ANNAN SKA ÅKA DIT". verkar d.v.s. över lag va jävligt osköna personer i mayrhofen.

Senast ändrad:
Mayrhofen 2010/2011
Dejvy sa:
fattar inte vad det är för sopor som vill/försöker "ha ett ställe för sig själva". vill ni visa att ni säsongat där innan eller vad är det frågan om? fan det larvigaste jag hört. räcker inte stället till för fler svenskar? tror ni att ni är några jävla mayrhofen-pionjärer som hittat en perfekt alpby?

tillåt mig skratta....

edit. har för mig att jag nästan skrev samma sak förra året när snubbarna tyckte de var jävligt häftiga när de gjort en säsong tidigare och ville att "INGEN ANNAN SKA ÅKA DIT". verkar d.v.s. över lag va jävligt osköna personer i mayrhofen.
ja, usch för folket i mayr ..

Mayrhofen 2010/2011
Här är en till som är sugen på att göra en säsong i Mayrhofen :) Är förstagångs-bummer och har egentligen inte nånting klart än och är väl inte ute i så värst god tid kan jag tänka mej, men tänkte ändå höra om det är nån som vill dela boende eller kanske har en plats över som behöver fyllas upp? Andra tips på boende är också välkomna.

Det är som sagt min första säsong i alperna och jag har väl tänkt att åka ner i början av december och sedan stanna säsongen ut. Antagligen lär jag väl behöva försöka hitta ett jobb där nere också, men det är främst för skidåkningen jag vill dit. (Självklart lite party oxå. Det hör ju liksom till.) Jag åker själv (har inga polare med mej), så skulle gärna hänga på nåra andra med liknande plan. Skicka ett pm om det låter intressant.

Mayrhofen 2010/2011
Yey...nu har jag o tjejen bokat resa till Mayrhofen! kommer bli sjukt kul att pak i alperna før førsta gången :)
Hoppas på en episk vecka med massa puder och stabila førhållanden!

Mayrhofen 2010/2011
Carl-Jan sa:
RickardmedlemCroy sa:
:s :s :s :s ne, hoppas du skojar :(:(
Klart han skojjar, de skriver bara så för att inte det ska blir så tjockt med folk där på vintern :D Jag kommer iallafall bomba stället och jag hoppas att alla är där och festar med mig YO!:D:lol::cool:;):);):P

Mayrhofen 2010/2011
dags att skaka liv i den här tråden tycker jag allt!

hade tänkt åka ner mitten/slutet av november, bo några veckor på Gasthof Zillertal, jobba lite på ölhävarmuskeln innan alla trillar in och försöka fixa ett mer permanent boende! Känns som boendet får lösa sig på plats, brukar bli roligast så.

Har inga kompisar så åker själv, hårdrock!

Mayrhofen 2010/2011
Raaz sa:
hade tänkt åka ner mitten/slutet av november, bo några veckor på Gasthof Zillertal, jobba lite på ölhävarmuskeln innan alla trillar in och försöka fixa ett mer permanent boende! Känns som boendet får lösa sig på plats, brukar bli roligast så.
kan ju rekommendera dig att ha en reservplan för säsongen.. tyvärr är inte mayrhofen byn där ett säsongsboende "bara löser sig" och speciellt inte när man är ute i så dålig tid som att leta på plats

Mayrhofen 2010/2011
maartin sa:
Raaz sa:
kan ju rekommendera dig att ha en reservplan för säsongen.. tyvärr är inte mayrhofen byn där ett säsongsboende "bara löser sig" och speciellt inte när man är ute i så dålig tid som att leta på plats
negativa as. nej skoja! reservplanen får bli att ivärsta fall bo hos ludvic och hans rabieshund vid scotland yard. kommer dock lukta anus flera månader efter man kommit hem. men billigt är det :)

Senast ändrad:
Mayrhofen 2010/2011
Raaz sa:
maartin sa:
Raaz sa:
negativa as. nej skoja! reservplanen får bli att ivärsta fall bo hos ludvic och hans rabieshund vid scotland yard. kommer dock lukta anus flera månader efter man kommit hem. men billigt är det :)
Dini har inte alls rabies ! så det så , hihi

Tillbaka
Topp