Mayrhofen 2013/2014

PkbHank

Ny medlem
Mayrhofen 2013/2014
Tjo!
Har tänkt att dra med mej en kompis och åka till mayrhofen i vinter. Lästen en tråd om detta som mynnade ut i... jaa ingenting tror jag. Så tänkte kolla om det är några här på freeride som har liknande planer? Hör gärna av er!
// Hannes och Jonatan!

Mayrhofen 2013/2014
Det verkar vara jävligt svårt med boende i Mayr. Vi är två grabbar som också hade planer på att åka dit, dock har vi inte fått tag i någonstans att bo än. Har ni ordnat någonting?

Mayrhofen 2013/2014
mmarcus sa:
Det verkar vara jävligt svårt med boende i Mayr. Vi är två grabbar som också hade planer på att åka dit, dock har vi inte fått tag i någonstans att bo än. Har ni ordnat någonting?
Om jag förstår det rätt så är det bara Gasthof som erbjuder boende i förväg, resten av alla lägenheter får man söka upp på plats. Själv har jag aldrig varit där men jag och min bror ska göra en säsong där. Vi är väldigt öppna för tips och så :)

Mayrhofen 2013/2014
Vi hade en lya på gång men den sket sig.. Så nu vet vi inte om hur vi ska göra... vi vill verkligen dit men det är svårt att hitta någon stans att bo. Men om det är som Michaela säger så är det ju bara att dra ner och försöka överleva? tack för svar!

Tillbaka
Topp