Mayrhofen säsong 08/09

Mayrhofen säsong 08/09
Jag kommer också ner! Kommer på lördag! Den tredje..och stannar förhoppningsvis till slutet av mars. Ska det hittas på saker så skicka ett sms! 0738202459, eller 06645945939
Kille, 20 år från Västkusten!

Mayrhofen säsong 08/09
20:de februari kommer jag!! Men jag kommer nog att mest hänga i hoch zillertal/hoch Fügen. Jag har läst att Hoch zillertal har rustat upp sin park rejält, tidigare år har dom haft ett hopp!
Jag rekomenderar Hoch Zillertal ocg Hoch Fügen för puuuuder! inte mycket folk där!

Mayrhofen säsong 08/09
J1BBER sa:
20:de februari kommer jag!! Men jag kommer nog att mest hänga i hoch zillertal/hoch Fügen. Jag har läst att Hoch zillertal har rustat upp sin park rejält, tidigare år har dom haft ett hopp!
Jag rekomenderar Hoch Zillertal ocg Hoch Fügen för puuuuder! inte mycket folk där!
duuuuuuuudes :D mitt flyg landar i da se yaa there ;)

Mayrhofen säsong 08/09
Kan lova att ingenting slâr vans-parken i penken :) Nu ska jag upp o shredda!
Riktigt kul att alla svenskar börjar droppa in nu ocksâ, vi blir nog ett stort gäng i âr!
See ya!

Mayrhofen säsong 08/09
RCroy sa:
Kan lova att ingenting slâr vans-parken i penken :) Nu ska jag upp o shredda!
Riktigt kul att alla svenskar börjar droppa in nu ocksâ, vi blir nog ett stort gäng i âr!
See ya!
Nej jag vet att ingeting slår vans-parken, den är grym!

Mayrhofen säsong 08/09
Vart hittar man alla er andra då??
Sportbar? Strass? Acropolis?

Har haft en del att göra här, så har inte hunnit kolla in så många ställen..
Men det skulle vara kul att träffa lite folk!

Mayrhofen säsong 08/09
Tjena!

Kom ner den 8e och bor nu uppe i Tux(Vorder-Lanersbach) Det är rätt sa dött här sa är sjukt sugen pa ett place nere i Mayerhofen. Vad jag har hört är det rätt kört att hitta det just nu men tänkte ända testa här. Sooo, nagon som har ett eller flera tips om vart jag kan fa tag i natt stalle att bo pa? Tar tacksamt emot alla förslag!! Bring ´em on! (vi är tva stycken by the way:-)

Mette

Mayrhofen säsong 08/09
Någon som ska ner till mayrhofen någon gång runt vecka sju och ni har plats för en rumpa till i bilen eller nått, ja men kontakta mig dåra! hejdå

Mayrhofen säsong 08/09
Tysken85 sa:
Vi är 4 glada grabbar som kommer ner på lördag 7/2 och hoppas på en kanon vecka. Vart brukar alla svenska hänga på kvällarna? Förra året var vi en del på "schlüsselalm" tror det hette så, sen fanns det en irisch pub som var rätt trevlig. Några bra tips om uteställen mottages gärna. Ha de gött // Tysken
start runt 23: gasthof zillertal->scotlandland yard->arena->schlusser och nu är kl 6 på morgonen gå hem och ta en frukost och var först ut i backen.

Mayrhofen säsong 08/09
Hallo!
Vet att denna tråd är gammal men skulle va gött med ett svar=)
vart å hur hittade ni boende där nere? vi är 3pers som letar boende för en säsong (samt lite arbete).. någon som har ett förslag?

Tillbaka
Topp