ekdahl
Ny medlem
Mayrhofen säsong 08/09
ja! dricka öl later bra.Wippeh sa:ska vi dricka öl? jag kan vara din turist!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja! dricka öl later bra.Wippeh sa:ska vi dricka öl? jag kan vara din turist!
fy faan va skönt :DJ0NTIZ sa:Frontenboy! Jag flyger ner från Landvetter..
Jag meed! see ya theere!ericjohansson sa:jag ska till Mayrhofen v.8 :D wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D
duuuuuuuudes :D mitt flyg landar i da se yaa thereJ1BBER sa:20:de februari kommer jag!! Men jag kommer nog att mest hänga i hoch zillertal/hoch Fügen. Jag har läst att Hoch zillertal har rustat upp sin park rejält, tidigare år har dom haft ett hopp!
Jag rekomenderar Hoch Zillertal ocg Hoch Fügen för puuuuder! inte mycket folk där!
Nej jag vet att ingeting slår vans-parken, den är grym!RCroy sa:Kan lova att ingenting slâr vans-parken i penkenNu ska jag upp o shredda!
Riktigt kul att alla svenskar börjar droppa in nu ocksâ, vi blir nog ett stort gäng i âr!
See ya!
laameRCroy sa:Senaste videobloggen från mayrhofenenjoy peeps!
start runt 23: gasthof zillertal->scotlandland yard->arena->schlusser och nu är kl 6 på morgonen gå hem och ta en frukost och var först ut i backen.Tysken85 sa:Vi är 4 glada grabbar som kommer ner på lördag 7/2 och hoppas på en kanon vecka. Vart brukar alla svenska hänga på kvällarna? Förra året var vi en del på "schlüsselalm" tror det hette så, sen fanns det en irisch pub som var rätt trevlig. Några bra tips om uteställen mottages gärna. Ha de gött // Tysken