Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stora berg! Inget jibb men det kan nog hända att man hänger där när off-pistförhållanden inte är så bra! Men jag åker ner för offpisten.. Det verkar annars vara mkt jibbers då dom har en park som är bra..IWE sa:Jag tänkte höra bara lite om hur ni alla är som åkare?
Jibbers storabergs pistcarvers? varför jag undrar är vilka skidor man ska ta med sig
jag åker allt från pist till puder och gillar även att hoppamen jag är ingen jibber och klarar inte av så många tricks... (har tävlat i alpint och har kört NM men kraschade:S) ska försöka ta igen det denna säsong!
jag längtar tills vi ses där nere (om inte innan)
Ha de gott tills dess
peace
Vet du vilket bolag som kör dit? De flesta bolagen verkar bara köra charter dit!Wippeh sa:Går flyg från Stockholm till Innsbruck. Bör göra. Såg då för några veckor sen reklam om det. Därifrån ska du nog kunna ta dig relativt enkelt till mayr. 6mil tror jag det är.
Låter ju jävligt positivt hörru. inget mayrhofen iår för din del verkar det som?Wippeh sa:Jag hoppas för alla ni som ska säsonga i mayrhofen att priserna på öl och sprit har gått upp, så ni inte dricker för mycket. att vädret är dåligt så att ni inte utsätter er för så mycket solljus. och att de är varmt så ni inte har någon risk för förfrysning och sist men viktigtast att det inte kommer någon snö så det inte blir någon risk för lavinfara.
Jag är bara omtänksam.
11 tror jagjohnhedlund sa:hur många var rekordet som vaknade upp i rummet croy?
skor överallt!RickardmedlemCroy sa:11, det finns dokumenterat på film!
För mig får du självklart komma o löka ner lite i vår lägenhet wippeh! Jag har ju andra kompanjoner att ta hänsyn till också men ska försöka utöva mitt tyrraniska styre och enväldiga röst i denna fråga. När vill du komma?
Fett ! :D 3 weeks för oss !! :DHazzilazzi sa:Only 2 weeks left!!!!!
sådana citat ska kommas ihåg. ^^Fluppen sa:Whaaat UP MAYRHOFEN! imorgon drar man. Står en öl o väntar på er. peaaaaaace!