meddelande om bild.

• Trådstartare Trådstartare zep
  • Start datum Start datum

zep

Ny medlem
meddelande om bild.
tjena johan! jag tycker att de skulle vara bra om man fick ett fr-mail eller liknande om ens bild man försökt la´dda upp inte blir godkänd..plus att den gamla bilden kanske skulle kunna vara kvar..
hade fint

meddelande om bild.
men han kanske inte är den enda som inte får sin bild godkänd! skulle ju vara bra att veta varför bilden inte blir godkänd eller hur! låter dom bli att godkänna bilden ska dom ju förklara varför!

meddelande om bild.
just precis! sluta klaga om massa skit... fan va segt de är när folk håller på å svarar massa jävla ironiska saker..
hårdrock!

meddelande om bild.
men då skulle han ju fortfarande kunna skriva ett mail, sen skulle nog Johan kunna lösa det där själv ska du se, informationen skulle nog komma ut.

meddelande om bild.
vad trött jag blir på att folk har börjat bli så fientliga! alla ska vi vara vänner! Vi tar och anordnar en STOR KOLLEKTIV KRAAAM DÅRA!!! KRAM

meddelande om bild.
Ok, nu kommer jag klaga lite, men bara för att saker och ting ska bli bättre:
Det känns som om det är "its-fun", "vasa" och "marcus_and_..." som till stor del har bidragit till att det har blivit dålig stämning här. Man får ju inte ens svara på ett inlägg med en ton av skämtsamhet förrän nån av er börjar racka på att man är taskig, dum i huvudet och "..sluta skriva en massa ironisk skit!!" och "...du behöver inte läsa förihelvete!!!". Samtidigt som dom förespråkar att det ska vara frid och fröjd och gruppkramar i all evighet. Känns lite motsägelsefullt...
Kan inte alla bara ge sig. Om man inte har nåt vettigt att komma med så behöver man inte skriva, ok!? Om det är nån av er som har något problem, eller invändningar kan ni ju skicka ett mess så slipper folk sitta och läsa skit... (föregår med gott exempel...)
(Vet att jag inte heller har vart nån ängel, men jag ska bättra mig, jag lovar... hehe)

meddelande om bild.
varför hela idén med kontroll av bilder? Kontroll och censur är väl sånt som amerikaner och annat skumt pack kan hålla sig till :/
nåja jag är bara på lite kasst humör..

Tillbaka
Topp