viktorwallberg
Ny medlem
Mer tripplar ..
Bobby Brown , Gus Kenworthy och Russ Henshaw.
Vad mer än att det är just 3 volter gör detta likt freestylehopp?Hogizz sa:Wow en tripple backflip med 180.
Kan ingen bara köra en frippel så förstår alla att det är aerials?
Då är det ju så fiffigt i det demokratiska landet Sverige, att du behöver inte titta, om du inte vill.rickardsmith sa:de är inte ens kul att kolla på när dom bara kör på ett ändå hopp och inget ny skapande å kör freestyle...
Det är bara fel att sporten utvecklas på det sättet. Det är ju stil som man tycker om och kolla på när man kollar tex B&E eller övriga filmer kollar man efter stil. Jag försvarar min lille homie rickard med detta öööhLima-ko sa:Vad mer än att det är just 3 volter gör detta likt freestylehopp?Hogizz sa:Wow en tripple backflip med 180.
Det kallas utveckling, och utan den skulle bif 720 no grab fortfarande vinna X-games. Jag personligen tycker det är otroligt kul att se att utvecklingen går framåt inom skidåkning, både vad det gäller park och puder.
Då är det ju så fiffigt i det demokratiska landet Sverige, att du behöver inte titta, om du inte vill.rickardsmith sa:de är inte ens kul att kolla på när dom bara kör på ett ändå hopp och inget ny skapande å kör freestyle...
Inget nyskapande, missade du triplecork 1620:n som sånär landades?
Ja för han sa ju att hela den svenska poliskåren stod bakom honom med dragna gevär och hotade att skjuta honom om han inte kollade, för det står nämligen i lagboken att man måste kolla om någon gör tripple whackflip!Lima-ko sa:Då är det ju så fiffigt i det demokratiska landet Sverige, att du behöver inte titta, om du inte vill.rickardsmith sa:de är inte ens kul att kolla på när dom bara kör på ett ändå hopp och inget ny skapande å kör freestyle...
För å vara helt ärlig så längtar jag tillbaks till då det gjordes 720 no grabs i x-games för att då gjorde iaf alla olika grejjer inte bara same sheet..Lima-ko sa:Vad mer än att det är just 3 volter gör detta likt freestylehopp?Hogizz sa:Wow en tripple backflip med 180.
Det kallas utveckling, och utan den skulle bif 720 no grab fortfarande vinna X-games. Jag personligen tycker det är otroligt kul att se att utvecklingen går framåt inom skidåkning, både vad det gäller park och puder.