Mer tripplar ..

Mer tripplar ..
Wow en tripple backflip med 180.
Kan ingen bara köra en frippel så förstår alla att det är aerials?

Senast ändrad:
Mer tripplar ..
Hogizz sa:
Vad mer än att det är just 3 volter gör detta likt freestylehopp?
Det kallas utveckling, och utan den skulle bif 720 no grab fortfarande vinna X-games. Jag personligen tycker det är otroligt kul att se att utvecklingen går framåt inom skidåkning, både vad det gäller park och puder.
rickardsmith sa:
de är inte ens kul att kolla på när dom bara kör på ett ändå hopp och inget ny skapande å kör freestyle...
Då är det ju så fiffigt i det demokratiska landet Sverige, att du behöver inte titta, om du inte vill.
Inget nyskapande, missade du triplecork 1620:n som sånär landades?

Senast ändrad:
Mer tripplar ..
Lima-ko sa:
Hogizz sa:
Det kallas utveckling, och utan den skulle bif 720 no grab fortfarande vinna X-games. Jag personligen tycker det är otroligt kul att se att utvecklingen går framåt inom skidåkning, både vad det gäller park och puder.
rickardsmith sa:
de är inte ens kul att kolla på när dom bara kör på ett ändå hopp och inget ny skapande å kör freestyle...
Då är det ju så fiffigt i det demokratiska landet Sverige, att du behöver inte titta, om du inte vill.
Det är bara fel att sporten utvecklas på det sättet. Det är ju stil som man tycker om och kolla på när man kollar tex B&E eller övriga filmer kollar man efter stil. Jag försvarar min lille homie rickard med detta öööh

Mer tripplar ..
Nu kunde inte jag se klippet, MEN det är sjukt att dom gör tripplar, dock är det bra mycket fetare att kolla filmer när dom kör men sjuk stil och typ chillar en cork 7 med nån ultrahyperfet grab.

Mer tripplar ..
Lima-ko sa:
rickardsmith sa:
Ja för han sa ju att hela den svenska poliskåren stod bakom honom med dragna gevär och hotade att skjuta honom om han inte kollade, för det står nämligen i lagboken att man måste kolla om någon gör tripple whackflip!

Russ trippel är ju imponerande, även om han inte landar. Och visst är det kul att sporten utvecklas, men det finns ju flera håll att driva utvecklingen åt, och fler volter kan ju knappast va det rätta, eftersom det redan gjorts en gång och tillslut utvecklades till att bli den mest ointressanta sporten i världshistorien. Bara för att vi tar tag i skidorna och snurrar off axis så betyder det ju knappast att vi inte kan förpassas till en sanlöst ocool marginalsport så fort vi kommer in i os.

Mer tripplar ..
Lima-ko sa:
Hogizz sa:
rickardsmith sa:
För å vara helt ärlig så längtar jag tillbaks till då det gjordes 720 no grabs i x-games för att då gjorde iaf alla olika grejjer inte bara same sheet..

Tillbaka
Topp