Mest extrema "ghetto" som ni sett?

Snowhoe

Ny medlem
Modet är en nästan en naturkraft i sig som vi alla vet. Tänkte höra efter vilka extrema kreationer som setts i backarna?

Själv har man sett en som körde med en mantel på sig. Snajdigt tills den trasslade inte sig i skidorna.

såg en snubbe med en såndära matrix rock (lång svart av skinn) den va knäppt ända ned till smalbenen.

Østerrike er jo kjent for mye fule kreasjoner fra tyskernes side, men det værste var "puddel paljett dressen" en hel dress i guld farge med en brodert paljett puddel på ryggen!! Denne lille hunden var brodert i sølv! det fuleste jeg har sett...

hehe...norsk er ikke alltid like enkelt og forstå...but take my word for it, it was a ugly sight!

tyskar är ju sköna.... miljömedvetna om itne annat, de kör sina ski-overaller sen sent 70-tal...behövs inga nya tillverkade kläder där inte...det kallar jag bra för miljön....för att inte tala om alla crazy färger de har hittat på...hur många visste till exempel att rosa ärmar passar med snorgröna knälappar på overlallen innan ni såg mr Fritz med en sån i st Anton?

peace

Såg et gjeng som hadde kanin kostymer på seg..synd vi ikke har noen bilder på det..

sån där hammarby halsduk eller vafan det heter, gul och lila var den iallafall..

har också sett janne aikio utklädd till igelkott har jag för mig.

snubben jag såg i morronrock o string va i kungsberget den 27/3. Han körde vattenpöl racet med det :) de e hårdrock :D

Är det verkligen sant att ni ser folk åka i jeans i backarna i sverige? Och är dom stockholmare? Den enda jeans snubben jag har sett i hela mitt liv var nere i Österrike på sportlovet, i liftkön.

HAR DU ALDRIG SETT NÅN MED JEANS I BACKEN?
Shit alltså, du har aldrig varit i kungsberget va? speciellt på en vardag, då kommer det massa stockholm bussar,(Jag praoade där och stog som liftvakt)
Då kommer det Killlar,i sina tajta spännisar jeans,
en STOR parka, Antingen hjälm, självklart med en feeeeet turist glugg, eller så utan mössa och så. Sen har dom snowblades.
Det är skit snyggt!

Eller jo, nu kommer jag ihåg. Tror jag sett nån i kungsberget sen i bjursås och romme har jag också för migatt jag sett någon/några. Men jag ser dom iaf väldigt sällan.

De två värsta jag sett är:(Och jag skämtar inte)
1. En man som åkte i bara shorts och med julgransglitter i håret på påsken.
2. Tjej med hockeytröja, jeans, neonmössa med jättetoffs och benvärmare på pjäxorna.

men det mest flippade är nog 14-15åringar i Tupac jeans och snowblades...fifan va jag stör mig på såna..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp