hyllengren
Aktiv medlem
Michael Jackson
Det har ju vart ett satans snack om alla dessa "wiggers", "gangstas" och självutnända "ghettokids" på forumet nu ett tag, och nyss slog det mig som en blixt Michael Jackson är ju tvungen att vara alla wiggers moderskepp. Han är och förblir urtypen för en riktig wigger. Ingen anna jag hört talas om har gjort en sån fullständig förvandling från färgad till just wigger och ingen annan klarar av att vara wiggr utan basketlinnen, bling bling och "vifta med händerna 24-7". Vad säger ni? Är Michael Jackson formen som alla wiggers är stöpta i, eller är håller han inte måttet.
Ta inte illa upp, alla ni Michael Jackson fans! Detta är bara en intressant fundering kring ett aktuellt ämne.
Ta inte illa upp, alla ni wigger fans! Detta är bara en intressant fundering kring ett aktuellt ämne.
För alla er som inte förstog så var detta just en kul grej som byggde på kopplingen att alla wiggers är vita och vill vara negrer men att micheal jackson är en vit neger och har alltså lyckats så att säga "pull it off", fast på ett annat sätt, vilket alltså var grejjen. Dett är då inget ämne som jag tönkt doktorera i utan var mer en kul fundering som upprnbarligen krävde lite för myvket tankekraft kl 11 på kvällen...
Ta inte illa upp, alla ni Michael Jackson fans! Detta är bara en intressant fundering kring ett aktuellt ämne.
Ta inte illa upp, alla ni wigger fans! Detta är bara en intressant fundering kring ett aktuellt ämne.
För alla er som inte förstog så var detta just en kul grej som byggde på kopplingen att alla wiggers är vita och vill vara negrer men att micheal jackson är en vit neger och har alltså lyckats så att säga "pull it off", fast på ett annat sätt, vilket alltså var grejjen. Dett är då inget ämne som jag tönkt doktorera i utan var mer en kul fundering som upprnbarligen krävde lite för myvket tankekraft kl 11 på kvällen...
Senast ändrad: