J
J-Landahl
Guest
Mike Wilssons crash på youtube:)
För dem som inte har sett den:
kicken borde varit jätte kort och jätte brant?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.
Jag menade att kicken borde varit längre och kanske lite brantare.makafone sa:kicken borde varit jätte kort och jätte brant?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.
tänkte samma sak när jag såg det första gången, landningen borde ju ha varit lite flackare.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.
nej ganska stort faktiskt?KevinHolmbom sa:litet hopp ? :P
jag tror faktiskt båda gör lika ont?Jobbern_in_GBG sa:
Det gör nog ondare...(jag vet att den har varit uppe förut, så ni behöver inte säga det!)
aendrew sa:Hähä, här är en annan krasch som ser rätt smärtsam ut:
klara han sig? ngn som vet?
redrum sa:det är kaya turski, hon är en kvinna faktiskt. hon mår idag bra och lever lycklig med 28 barn o en brunbjörn i de kanadensiska skogarna.aendrew sa:Hähä, här är en annan krasch som ser rätt smärtsam ut:
var det i den där city tävlingen?Mstadig sa:Kaya Turski fick skador på njurarna och klyvde bukspottskörteln i två delar. Hon var borta från skidåkningen i 2 månader.
JaFilmjoelksmacka sa:var det i den där city tävlingen?Mstadig sa:Kaya Turski fick skador på njurarna och klyvde bukspottskörteln i två delar. Hon var borta från skidåkningen i 2 månader.
hur många mer än jag tkr att Deespin är så sjukt cool? tsss.. jämt kommentarer liknande denna på alla trådar..Deespin sa:eftersom den är flera år gammal så har nog dom flesta sett den..
ja lättbaardh sa:hur många mer än jag tkr att Deespin är så sjukt cool? tsss.. jämt kommentarer liknande denna på alla trådar..Deespin sa:eftersom den är flera år gammal så har nog dom flesta sett den..
ja lättbaardh sa:hur många mer än jag tkr att Deespin är så sjukt cool? tsss.. jämt kommentarer liknande denna på alla trådar..Deespin sa:eftersom den är flera år gammal så har nog dom flesta sett den..
Huggybear sa:hahah vilken jävla komentar "lever lycklig med 28 barn o en brunbjörn i de kanadensiska skogarna"redrum sa:det är kaya turski, hon är en kvinna faktiskt. hon mår idag bra och lever lycklig med 28 barn o en brunbjörn i de kanadensiska skogarna.aendrew sa:Hähä, här är en annan krasch som ser rätt smärtsam ut:
Hur är en backe _snor_brant??, undrar hur brant den är dåaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.
Lyckad länkningCaalle sa:
Den e ju fan så mkt värre än båda av dom :P
fan att dom inte frågade dig först alltså.. vilken miss!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.
Så att snoret kan rinna ner, typosterr sa:Hur är en backe _snor_brant??, undrar hur brant den är dåaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:Vilket värdelöst skithopp. Kicken va typ 5meter lång och jätteflack. Landningen kort och snorbrant. Även om han precis hade kommit över kanten på landningen hade han typ landat i bottnen på grund av den flacka vinkeln på uthoppet.![]()