Antonsundqvist
Ny medlem
Min lillesyrra, första filmen
fan man blir ju avundsjuk hon fick TJs googlar ^^ btw grymt åkt:>
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lite sen och svara nu kanske, men tråden kom ju upp igenEricNorrlander sa:Okeeej :-OOdlander sa:sry, men min syrra äger hon :P
Hur liten e hon dårå
/eric
va sätter hon då ???Odlander sa:sry, men min syrra äger hon :P
hon sätter 180EricNorrlander sa:va sätter hon då ???Odlander sa:sry, men min syrra äger hon :P
/E
du är tuffEricNorrlander sa:öööö
alla småglin åker ju utan stavar/E
hon är fan 5 år gammal.. antar att du inte kunde åka skidor ens när du var 5?whaat sa:lär dig åkaa skidor hon kan ju knappt stå på dom
Jag antar att du inte hade fullt utvecklade armar och ben när du var fem år och kunde inte åka skidor, själv gjorde jag carvingsvängar när ajg var tre och det gjorde whaat också. hoppas dina barn slipper möta samma öde som dig JIBBERjeppenator sa:hon är fan 5 år gammal.. antar att du inte kunde åka skidor ens när du var 5?whaat sa:lär dig åkaa skidor hon kan ju knappt stå på dom
Hmm, måste bara fråga, hade du carvingskidor när du var tre? Fanns det ens carvingskidor för 11 år sen?ostersundjibber sa:Jag antar att du inte hade fullt utvecklade armar och ben när du var fem år och kunde inte åka skidor, själv gjorde jag carvingsvängar när ajg var tre och det gjorde whaat också. hoppas dina barn slipper möta samma öde som dig JIBBERjeppenator sa:hon är fan 5 år gammal.. antar att du inte kunde åka skidor ens när du var 5?whaat sa:lär dig åkaa skidor hon kan ju knappt stå på dom
Li-unit
säger ha nsom år 2007 fortfarande inte kan göra en skärande sväng. Ge dig det bästa materialet i världen och jag kör ifrån dig på ett par träskidor från 1800-taletpsander sa:Hmm, måste bara fråga, hade du carvingskidor när du var tre? Fanns det ens carvingskidor för 11 år sen?ostersundjibber sa:Jag antar att du inte hade fullt utvecklade armar och ben när du var fem år och kunde inte åka skidor, själv gjorde jag carvingsvängar när ajg var tre och det gjorde whaat också. hoppas dina barn slipper möta samma öde som dig JIBBERjeppenator sa:hon är fan 5 år gammal.. antar att du inte kunde åka skidor ens när du var 5?
Li-unit
För det går väl inte att göra carvingsvängar med vanliga raka?
Jag måste bara fråga hur du ska kunna veta det?ostersundjibber sa:säger ha nsom år 2007 fortfarande inte kan göra en skärande sväng. Ge dig det bästa materialet i världen och jag kör ifrån dig på ett par träskidor från 1800-taletpsander sa:Hmm, måste bara fråga, hade du carvingskidor när du var tre? Fanns det ens carvingskidor för 11 år sen?ostersundjibber sa:Jag antar att du inte hade fullt utvecklade armar och ben när du var fem år och kunde inte åka skidor, själv gjorde jag carvingsvängar när ajg var tre och det gjorde whaat också. hoppas dina barn slipper möta samma öde som dig JIBBER
Li-unit
För det går väl inte att göra carvingsvängar med vanliga raka?
Visst, du är säkert bättre än mej, men det var inte vad det hela handlade om. Jag ville bara ha svar på frågorna jag ställde, tack, nu har jag fått det.ostersundjibber sa:okej du tror mig inte. ska vi ha ett race i vinter eller. som svar på frågan gulliplutt. kanske inte exakt 11 år sedan men det var runt då de första timglasskidorna kom och det krävs ingen carving skida för att köra ifrån henne eller dig för den delen jibber!
1 du kommer från stockholmpsander sa:Visst, du är säkert bättre än mej, men det var inte vad det hela handlade om. Jag ville bara ha svar på frågorna jag ställde, tack, nu har jag fått det.ostersundjibber sa:okej du tror mig inte. ska vi ha ett race i vinter eller. som svar på frågan gulliplutt. kanske inte exakt 11 år sedan men det var runt då de första timglasskidorna kom och det krävs ingen carving skida för att köra ifrån henne eller dig för den delen jibber!
Och varför skulle jag vilja tävla mot dej? Jag ville bara veta hur du kan vara så säker på att jag inte kan göra en skärande sväng?
Hmm, måste bara säga att du är den person med mest fördomar jag någonsin varit med om. Inte för att jag jämför mej med Jacob Wester men kommer inte han ifrån Täby? Dvs, Stockholm, påstår du att han är wanna-be?ostersundjibber sa:1 du kommer från stockholmpsander sa:Visst, du är säkert bättre än mej, men det var inte vad det hela handlade om. Jag ville bara ha svar på frågorna jag ställde, tack, nu har jag fått det.ostersundjibber sa:okej du tror mig inte. ska vi ha ett race i vinter eller. som svar på frågan gulliplutt. kanske inte exakt 11 år sedan men det var runt då de första timglasskidorna kom och det krävs ingen carving skida för att köra ifrån henne eller dig för den delen jibber!
Och varför skulle jag vilja tävla mot dej? Jag ville bara veta hur du kan vara så säker på att jag inte kan göra en skärande sväng?
2 du är en wanna-be som kommer från stockholm
3 du är från stockholm
orka vara dryg ?ostersundjibber sa:1 du kommer från stockholmpsander sa:Visst, du är säkert bättre än mej, men det var inte vad det hela handlade om. Jag ville bara ha svar på frågorna jag ställde, tack, nu har jag fått det.ostersundjibber sa:okej du tror mig inte. ska vi ha ett race i vinter eller. som svar på frågan gulliplutt. kanske inte exakt 11 år sedan men det var runt då de första timglasskidorna kom och det krävs ingen carving skida för att köra ifrån henne eller dig för den delen jibber!
3 du är från stockholm
du kansek missuppfattade mig. jag påstår att du ärpsander sa:Hmm, måste bara säga att du är den person med mest fördomar jag någonsin varit med om. Inte för att jag jämför mej med Jacob Wester men kommer inte han ifrån Täby? Dvs, Stockholm, påstår du att han är wanna-be?ostersundjibber sa:1 du kommer från stockholmpsander sa:Visst, du är säkert bättre än mej, men det var inte vad det hela handlade om. Jag ville bara ha svar på frågorna jag ställde, tack, nu har jag fått det.
3 du är från stockholm
Ok, men om vi ser det såhär:ostersundjibber sa:du kansek missuppfattade mig. jag påstår att du ärpsander sa:Hmm, måste bara säga att du är den person med mest fördomar jag någonsin varit med om. Inte för att jag jämför mej med Jacob Wester men kommer inte han ifrån Täby? Dvs, Stockholm, påstår du att han är wanna-be?ostersundjibber sa:1 du kommer från stockholm
3 du är från stockholm
Håller med dig till fullo. Det är sådana här personer som man inte orkar ha i forumet. Det enda de gör är att "SVINA NER". väx upp lite och ge vettiga kommentarer.jeppenator sa:osersundsjibber.. vart är världen på väg.. alltså hur fan har man ork.. förstår mig inte på sånna som du?
ha en tevlig afton pojkar!